Jump to content
Geplaatst:
comment_714428

Rate het nummer boven je!

Hey, dit topic had ik een tijdje geleden al eens geopend, maar toen gooide iemand er een slotje op omdat je een nummer kon downloaden. Daar heb ik nu een oplossing voor...

Maargoed, het is de bedoeling dat je het nummer van de poster boven je 'rate', oftewel een cijfer van 1 t/m 10. Daarna moet je een YouTube/Googlevideo/anders video link geven naar het nummer dat jij wilt. Degene na jou luistert hem dan, en geeft een cijfer van 1/10 :D

Ok, mijn nummer: Linkin Park & Jay-Z - Numb Encore

http://video.google.nl/videoplay?docid=-14...h&plindex=1

REGELS

• Rate het nummer van de persoon boven je.
  • Laat iedereen in zijn of haar waarde!
  • Geef argumenten voor je rating.
  • Volg de aanwijzingen van crewleden strikt op.
  • De overige forumregels zijn hier ook van toepassing.
  • Maximaal één nummer per post!
  • Maximaal één post per dag per persoon!

Bewerkt: door Jowx

• Reacties 2.2k
  • Bezichtigingen 102.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1096513

Faalt. :7

Sure, oke, het nummer vind ik niet goed, maar die clip, ongelofelijk. Bijna net zo erg als een die laatst langskwam, Little Girls heette het als het goed is.

1/10

Edit: Oh, ik zie dat iemand anders gepost heeft. Oke.

Aardig goed nummer tbh. 7/10

Slipknot - Before i Forget

Nou ben ik niet de grootste fan van Slipknot maar, echt, dit. _O_

Bewerkt: door Fyre

Geplaatst:
comment_1096533

Ik hou niet zo van Rock-metal maar ik herken het van Guitar Hero, daarom 6.5/10

Tijd om weer wat :dans: electro :dans: te leren kennen

Zongamin - Bongo Song

Bewerkt: door Think

Geplaatst:
comment_1096558

Genomineerd voor een van de hardst falende nummers ooit in dit topic gepost. 0/10

En als je het matig vind, waarom geef je het in godsnaam een 5/10? Ik snap de logica helemaal niet, je bent vrij om een nummer een keilage rating te geven. Als ik iets slecht vind (zoals nu) dan geef ik het gewoon wat het verdient, en niet zomaar 'om aardig te blijven voor de ander' een 5/10.

Black Stone Cherry - Blind Man

Geplaatst:
comment_1096565
Genomineerd voor een van de hardst falende nummers ooit in dit topic gepost. 0/10

En als je het matig vind, waarom geef je het in godsnaam een 5/10? Ik snap de logica helemaal niet, je bent vrij om een nummer een keilage rating te geven. Als ik iets slecht vind (zoals nu) dan geef ik het gewoon wat het verdient, en niet zomaar 'om aardig te blijven voor de ander' een 5/10.

Wat praat jij shigos , k zeg toch matig k zeg niet onvoldoende kijk jou nummer is helemaal poep. K speel gta vanwege de gangster stijl drm luister ik ook naar zulke liedjes jullie spele zulke spellen maar luister hardcore rock/metal/punk liedjes :duh:

Geplaatst:
comment_1096688

Wat is het weer gezellig. :7

Nou, ik zal Fyre's nummer dan maar raten.

Ik vind het te verteren, maar goed is het zeker niet.

Een 5.5/10.

Alkaline Trio - Mercy Me

Geplaatst:
comment_1096756

Wat praat jij shigos , k zeg toch matig k zeg niet onvoldoende kijk jou nummer is helemaal poep. K speel gta vanwege de gangster stijl drm luister ik ook naar zulke liedjes jullie spele zulke spellen maar luister hardcore rock/metal/punk liedjes :duh:

Lul niet zo dom.

Ontopic, vrolijk nummer, 7/10.

Geplaatst:
comment_1097144
kijk jou nummer is helemaal poep.

Oke, jouw mening, goed, np.

K speel gta vanwege de gangster stijl drm luister ik ook naar zulke liedjes jullie spele zulke spellen maar luister hardcore rock/metal/punk liedjes :duh:

Ik snap je niet. Wat wil je precies duidelijk maken?

Geplaatst:
comment_1097265

dat hij een wannebee gangster is :duh:

bagger muziek ze kunnen alleen schelden

depeche mode-Just can't enough en voor de megolen die zeggen dat het gays zijn klopt niet

HaHa Niet mijn soort muziek maar wel een leuke beat 6/10 : Linkin Park No More Sorrow : http://www.youtube.com/watch?v=s1686KGOVlQ

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.