Jump to content
Geplaatst:
comment_714428

Rate het nummer boven je!

Hey, dit topic had ik een tijdje geleden al eens geopend, maar toen gooide iemand er een slotje op omdat je een nummer kon downloaden. Daar heb ik nu een oplossing voor...

Maargoed, het is de bedoeling dat je het nummer van de poster boven je 'rate', oftewel een cijfer van 1 t/m 10. Daarna moet je een YouTube/Googlevideo/anders video link geven naar het nummer dat jij wilt. Degene na jou luistert hem dan, en geeft een cijfer van 1/10 :D

Ok, mijn nummer: Linkin Park & Jay-Z - Numb Encore

http://video.google.nl/videoplay?docid=-14...h&plindex=1

REGELS

• Rate het nummer van de persoon boven je.
  • Laat iedereen in zijn of haar waarde!
  • Geef argumenten voor je rating.
  • Volg de aanwijzingen van crewleden strikt op.
  • De overige forumregels zijn hier ook van toepassing.
  • Maximaal één nummer per post!
  • Maximaal één post per dag per persoon!

Bewerkt: door Jowx

• Reacties 2.2k
  • Bezichtigingen 102.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1148708

Seemann vond ik echt hartstikke slecht, transistie van zang naar instrument was echt baggerslecht. 4/10

Ohne Dich was best aardig, maar ik heb liever hardere nummers van Rammstein. 6.5/10

Overigens zal het aan jou liggen dat er geen geluid is op YT, maar alsjeblieft, ga dan ook NIET hier posten als je toch geen geluid over YT krijgt, dat slaat namelijk gewoon helemaal nergens op en voegt al helemaal niks toe.

Stormtroopers of Death - Speak English or die

Bewerkt: door Fyre

Geplaatst:
comment_1151297
Liefst alle 3 raten.

Ik rate de eerste gewoon.

Helemaal niet mijn muziekgenre, ik heb er dan ook geen minuut van genoten. Op het begin had ik best hoge verwachtingen maar naarmate het liedje vorderde werd het saai en eentonig. 3.5/10, sorry.

The Rolling Stones - Sympathy For The Devil

Geplaatst:
comment_1152150

>>> Door Jowx: Lees a.u.b. de eerste post voor een update van de regels, bij voorbaat dank. <<<

U kunt verder met het nummer van Sonny-The-Pilot. :)

Geplaatst:
comment_1153185
leuke beat, is ook zo'n klassiek deuntje eigenlijk, de meeste mensen kennen dat wel :Y 9/10

Brokencyde - schizophrenia

freaky nummer _O_

Dat men hier nog geld mee verdient vandaag de dag...

Schandalige vertoning :duh:

0,2/10

Geplaatst:
comment_1153315

Wel aardig, maar dat zang/zachte trance sjizzle is echt gewoon lame aan het worden. Ik heb het wel genoeg gezien eigenlijk. 4/10

Kalmah - The Groan of the Wind

Doe's effe snel lol om de albumcover (wtf is die gast :7). Maar goed, nummer is echt ongelofelijk goed. :tu:

Bewerkt: door Fyre

Geplaatst:
comment_1153363

Ja, zeker een goed nummer! Na een tijdje werd het een beetje eentonig, vond ik. Maar ik begin dit genre meer en meer goed te vinden! Toch goed voor een 7.5 op 10

Mijn current favoriet nummer:

Luister zeker naar de solo op het einde!!

Geplaatst:
comment_1155718

Geweldig nummer, Puma. Ik ben niet zo weg van Eric Clapton maar dit is natuurlijk een klassieker die iedereen moet kennen. Eigenlijk niet zo veel op aan te merken, ik zou niet kunnen snappen als je niet van dit liedje zou kunnen houden. Een 9.2/10.

The Police - So Lonely

Geplaatst:
comment_1155985

Zo op z'n is een liedje als dit wel leuk om even te horen. Af en toe wel hoog gezongen, maar op een één of andere manier klonk het niet vals, wat dan meestal wel het geval is. Verder vond ik de muziek op de achtergrond wel goed gespeelt. Een 7.

Osama Bin Laden Speaks: Its all jibbersih to me

Origineel liedje heet El Mudo - Chacarron Macarron

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.