Jump to content
Geplaatst:
comment_714428

Rate het nummer boven je!

Hey, dit topic had ik een tijdje geleden al eens geopend, maar toen gooide iemand er een slotje op omdat je een nummer kon downloaden. Daar heb ik nu een oplossing voor...

Maargoed, het is de bedoeling dat je het nummer van de poster boven je 'rate', oftewel een cijfer van 1 t/m 10. Daarna moet je een YouTube/Googlevideo/anders video link geven naar het nummer dat jij wilt. Degene na jou luistert hem dan, en geeft een cijfer van 1/10 :D

Ok, mijn nummer: Linkin Park & Jay-Z - Numb Encore

http://video.google.nl/videoplay?docid=-14...h&plindex=1

REGELS

• Rate het nummer van de persoon boven je.
  • Laat iedereen in zijn of haar waarde!
  • Geef argumenten voor je rating.
  • Volg de aanwijzingen van crewleden strikt op.
  • De overige forumregels zijn hier ook van toepassing.
  • Maximaal één nummer per post!
  • Maximaal één post per dag per persoon!

Bewerkt: door Jowx

• Reacties 2.2k
  • Bezichtigingen 102.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1434766

Ik vond BfmV ooit wel een leuke band, maar dat zal de leeftijd zijn geweest. :7 Eigenlijk is het afgrijselijke muziek. Dit liedje vind ik nou ook nog niet echt een toppertje van hun. De zang is wat flauw, en niet echt spectaculair. Een 5je.

En Motly.Crue, wel iets beter raten, want anders is het topic over 2 dagen weer dicht. :-(

Summer in the City - The Lovin' Spoonful

Geplaatst:
comment_1435222

Eerst klinkt het als zo'n liedje waarvan je barstende hoofdpijn krijgt na een tijdje. Daarna vind ik hem wel relaxt klinken. Maar als die vrouw begint te zingen wordt hij toch wat flauw. En daarna krijg je een rustgevend gevoel. Een 8.

Bullet for my Valentine - Just Another Star

En ik dacht gisteren Jay James te hebben gezien, maar het bleek gewoon iemand anders te zijn :7.

Bewerkt: door Forumrunner

Geplaatst:
comment_1435267

Het klinkt eerlijk gezegd afgrijselijk, en kan voor zowel je stembanden als je trommelvlies nooit gezond zijn. Het is me te veel gekrijs en gejank om het een volwaardig 'liedje' te noemen. Misschien leuk voor de liefhebber, maar ik heb er niks mee. Een 4/10.

The Sheer - Understand

Geplaatst:
comment_1435273

'Insluiten op verzoek uitgeschakeld'

EDIT : Ik heb hem op Youtube opgezocht, en ik vind het liedje net iets te flauw en te zoetsappig. Ik vind dat de zanger net ietsje op de verkeerde toon zingt. 6/10

Dit is niet echt een serieus liedje. En als je het vorige filmpje van me al niks vond, haat je dit.

Bewerkt: door Forumrunner

Geplaatst:
comment_1435401

Ik vind het geen geweldig lied, ik ben niet zo fan van de Spaanse gitaar 4/10

(hoe krijg ik een filmpje in mijn post :7?, als ik de youtube code invoer krijg ik een wit vierkantje)

Geplaatst:
comment_1435406
Ik vind het geen geweldig lied, ik ben niet zo fan van de Spaanse gitaar 4/10

(hoe krijg ik een filmpje in mijn post :7?, als ik de youtube code invoer krijg ik een wit vierkantje)

Dat gedeelte dat achter de = teken staat, die moet je erin zetten.

dus zonder spaties:

[ youtube]EApnhO2OIrw[/ youtube]

En dan krijg je dit:

En dan zal ik die van je gelijk raten, maar het is niet mijn stijl, iets te veel gebrul op bepaalde momenten.(4/10).

Geplaatst:
comment_1435418

Hmm, grappige clip maar de artiest is voor mij onbekend en het nummer spreekt me niet aan, 5/10.

Keri Hilson ft Kanye West & Ne-Yo - Knock You Down

Geplaatst:
comment_1435436

Hoef ik niet eens te luisteren, ken ik bijna vanbuiten. Topliedje! 10/10 :)

Wel kut dat ik voor elk filmpje van jullie proxy's moet gebruiken, België is echt een kutland voor op Youtube te surfen..:duh:

Bewerkt: door MegaPilot

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.