Jump to content
Geplaatst:
comment_714428

Rate het nummer boven je!

Hey, dit topic had ik een tijdje geleden al eens geopend, maar toen gooide iemand er een slotje op omdat je een nummer kon downloaden. Daar heb ik nu een oplossing voor...

Maargoed, het is de bedoeling dat je het nummer van de poster boven je 'rate', oftewel een cijfer van 1 t/m 10. Daarna moet je een YouTube/Googlevideo/anders video link geven naar het nummer dat jij wilt. Degene na jou luistert hem dan, en geeft een cijfer van 1/10 :D

Ok, mijn nummer: Linkin Park & Jay-Z - Numb Encore

http://video.google.nl/videoplay?docid=-14...h&plindex=1

REGELS

• Rate het nummer van de persoon boven je.
  • Laat iedereen in zijn of haar waarde!
  • Geef argumenten voor je rating.
  • Volg de aanwijzingen van crewleden strikt op.
  • De overige forumregels zijn hier ook van toepassing.
  • Maximaal één nummer per post!
  • Maximaal één post per dag per persoon!

Bewerkt: door Jowx

• Reacties 2.2k
  • Bezichtigingen 102.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1437379

Niet echt muziek om naar te luisteren, maar meer achtergrondmuziek. Want het is een beetje teveel van het zelfde. En ik zat ondertussen even verder te kijken naar andere sites, en toen had ik opeens iets van. O, ik heb nog muziek aan staan. Maar het is wel een relaxt nummer. 7/10.

Geplaatst:
comment_1437428

Jumpstyle en alle aanverwante muziekstijlen heb ik altijd verschrikkelijk gevonden. Hoewel dit nummer

nog redelijk te verteren is, blijf ik het zenuwachtige muziek vinden. Het leuk in elkaar gezette clipje kan daar weinig aan veranderen. Een 5/10.

Snow Patrol - Chasing Cars

Geplaatst:
comment_1437516

10/10 Jimi Hendrix pwnt! Hij is gewoon de allerbeste gitarist die er heeft geleefd. Daarnaast heeft hij ook een coole stem.

dave mattews - Grave Digger

Pas op 1:45 begint de muziek, dus kan je meteen daar naartoe.

Geplaatst:
comment_1437992

Miami Vice is nog steeds een van mijn favo series. Old skool, maar blijft vet. Ik vind het jammer dat ze in de Remake niet dezelfde style gevolgd hebben van het orgineel :N. 6.3

Black Eyed Peas - I Gotta Feelin

Geplaatst:
comment_1438024
Miami Vice is nog steeds een van mijn favo series. Old skool, maar blijft vet. Ik vind het jammer dat ze in de Remake niet dezelfde style gevolgd hebben van het orgineel :N. 6.3

Black Eyed Peas - I Gotta Feelin

Niet Black EYed Peas :N

4/10

Geplaatst:
comment_1439769

lekker nrtje 75/100

Cobrastyle - Teddybears

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Bewerkt: door commando

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.