Jump to content
Geplaatst:
comment_714428

Rate het nummer boven je!

Hey, dit topic had ik een tijdje geleden al eens geopend, maar toen gooide iemand er een slotje op omdat je een nummer kon downloaden. Daar heb ik nu een oplossing voor...

Maargoed, het is de bedoeling dat je het nummer van de poster boven je 'rate', oftewel een cijfer van 1 t/m 10. Daarna moet je een YouTube/Googlevideo/anders video link geven naar het nummer dat jij wilt. Degene na jou luistert hem dan, en geeft een cijfer van 1/10 :D

Ok, mijn nummer: Linkin Park & Jay-Z - Numb Encore

http://video.google.nl/videoplay?docid=-14...h&plindex=1

REGELS

• Rate het nummer van de persoon boven je.
  • Laat iedereen in zijn of haar waarde!
  • Geef argumenten voor je rating.
  • Volg de aanwijzingen van crewleden strikt op.
  • De overige forumregels zijn hier ook van toepassing.
  • Maximaal één nummer per post!
  • Maximaal één post per dag per persoon!

Bewerkt: door Jowx

• Reacties 2.2k
  • Bezichtigingen 102.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_836201

Dat vind ik dus echt de grootste pokkeherrie die er bestaat :7: 2/10

Hier even een klassieker die iedereen kent:

BomFunk MC's - Freestyler.

Geplaatst:
comment_836254
lol redelijk liedje 7/10.

Lol, dat is geen jump dat is hardstyle, en ik vind het een kut nummer, ik luister veel hardstyle maar hier gewoon te veel gezeik in The Prophet kan veeeel beter.

5/10

Ik ben de laatste dagen alle Old School rap nummer weer eens aan 't luisteren en ben weer verslaafd geraakt aan Mobb Deep - Shook Ones Pt 2, die beat is echt gruwelijk. Dit is zeker 1 van de beste rapnummers ooit gemaakt:O

Mobb Deep - Shook Ones Pt 2

Geplaatst:
comment_836661

Binnen de wereld van de tekenfilmfiguren staat Nils Holgersson bekend als de lichaming van de seks, drugs en Rock-'n-roll. Zijn muziek spreekt me ondanks zijn onzedelijke levenspad zeker aan, een 9.

Geplaatst:
comment_836740

Van the Man is echt goed. Ik heb hem helaas op 5 minuten na live gemist in het Gofferpark, omdat hij stopte door de regen. Desalniettemin geef ik Brown Eyed Girl een 8. (Die rare clip die ze er nu bij hebben geplakt negeer ik)

Jefferson Airplane

(als je goed oplet zie je van 0:32 tot 0:42 The Truth uit San Andreas, in z'n jongere jaren) ^_^

Geplaatst:
comment_836961

@Moechy: ooh da vink wel vreemd :? Bij mij deed hij het 10 minuten geleden nog en nu doet hij het idd niet meer!

Nummer = wel lekker :) 7/10

Een herkansing voor mijn nummer:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.