Jump to content
Geplaatst:
comment_714428

Rate het nummer boven je!

Hey, dit topic had ik een tijdje geleden al eens geopend, maar toen gooide iemand er een slotje op omdat je een nummer kon downloaden. Daar heb ik nu een oplossing voor...

Maargoed, het is de bedoeling dat je het nummer van de poster boven je 'rate', oftewel een cijfer van 1 t/m 10. Daarna moet je een YouTube/Googlevideo/anders video link geven naar het nummer dat jij wilt. Degene na jou luistert hem dan, en geeft een cijfer van 1/10 :D

Ok, mijn nummer: Linkin Park & Jay-Z - Numb Encore

http://video.google.nl/videoplay?docid=-14...h&plindex=1

REGELS

• Rate het nummer van de persoon boven je.
  • Laat iedereen in zijn of haar waarde!
  • Geef argumenten voor je rating.
  • Volg de aanwijzingen van crewleden strikt op.
  • De overige forumregels zijn hier ook van toepassing.
  • Maximaal één nummer per post!
  • Maximaal één post per dag per persoon!

Bewerkt: door Jowx

• Reacties 2.2k
  • Bezichtigingen 102.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_944264

Wel een leuk nummer maar absoluut niet mijn stijl. Omdat de beat wel leuk is geef ik het een 7

Het volgende nummer is van George Baker. Hij is niet de beste zanger(Una Paloma Blanca?) maar dit nummer wat hij voor Reservoir Dogs heeft gemaakt is echt gaaf!

George Baker- Little Green Bag

Geplaatst:
comment_944282

Neh het nummer is veel ouder, het kreeg alleen meer bekendheid door Reservoir Dogs. Ik geef het een 8 maar hij moet wel eens ophouden met die TROS-feesten en andere Frans Bauer-activiteiten. :duh:

En nu als troost voor mezelf omdat ik vele brieven geadresseerd aan Neverland Valley Ranch gestuurd heb maar nooit een uitnodiging gehad om eens te mogen komen logeren, een optreden zoals alleen de King of Pop, Rock and Soul dat kan.

Geplaatst:
comment_947759

vet. 10/10

The Presets-My people

ff off-topic: hoe kan ik een youtube filmpje zo gelijk laten zien als hierboven?

Bewerkt: door danielb

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.