Jump to content
Geplaatst:
comment_714428

Rate het nummer boven je!

Hey, dit topic had ik een tijdje geleden al eens geopend, maar toen gooide iemand er een slotje op omdat je een nummer kon downloaden. Daar heb ik nu een oplossing voor...

Maargoed, het is de bedoeling dat je het nummer van de poster boven je 'rate', oftewel een cijfer van 1 t/m 10. Daarna moet je een YouTube/Googlevideo/anders video link geven naar het nummer dat jij wilt. Degene na jou luistert hem dan, en geeft een cijfer van 1/10 :D

Ok, mijn nummer: Linkin Park & Jay-Z - Numb Encore

http://video.google.nl/videoplay?docid=-14...h&plindex=1

REGELS

• Rate het nummer van de persoon boven je.
  • Laat iedereen in zijn of haar waarde!
  • Geef argumenten voor je rating.
  • Volg de aanwijzingen van crewleden strikt op.
  • De overige forumregels zijn hier ook van toepassing.
  • Maximaal één nummer per post!
  • Maximaal één post per dag per persoon!

Bewerkt: door Jowx

• Reacties 2.2k
  • Bezichtigingen 102.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_974089

Die muziek is echt vet. Maar op het moment dat die vent begint te zingen is het gelijk niks meer ^_^

5/10

Mijne:

Papa Roach - Forever

(Geen idee hoe je een link maakt :? :$ )

Bewerkt: door Spark

Geplaatst:
comment_974694
Ik houd daar niet zo van. 5/10

Noisecontrollers - Venom

Dikke shit! 8/10

Dj Chucky - Exclusive

Klinkt well chill, niet geweldig overigens. Maar om een of andere manier doet het me denken aan lounge... 6/10

In Flames - Bullet Ride

Bewerkt: door Fyre

Geplaatst:
comment_977298

Hmm beetje gemixed. Op een of andere manier vind ik het kut, maar aan de andere kant ook zo slecht nog niet. 5/10

Iron Maiden - Afraid to shoot Strangers

Doet me denken aan Stairway to Heaven. Klinkt nogal rustig in het begin, en daarna is er prachtig gitaarwerk.

Geplaatst:
comment_977310

Het is wat rustiger dan mijne type muziek maar de gitaar is inderdaad wel goed, 7.2/10.

Rage Against The Machine - Guerilla Radio

Bewerkt: door Jay;

Geplaatst:
comment_977323
Het is wat rustiger dan mijne type muziek maar de gitaar is inderdaad wel goed, 7.2/10.

Rage Against The Machine - Guerilla Radio

Kerel, ik kan je niet genoeg bedanken! Ik zocht al eens naar dit nummer, maar ik wist de naam niet. Bedankt he!

Sowieso vind ik RatM VET 10/10 Tom Morello vind ik overigens ook een van de beste gitaristen ooit. Shame dat Audioslave er is mee gestopt, mag hij weer verhuizen. :(

Enneh, ik luister voornamelijk echt harde metal, dus ik denk misschien dat mijn muzieksmaak wel wat harder is...

Maar nu

Geplaatst:
comment_977527

Ook niet echt mijn type muziek maar ik kon er nog net even naar luisteren, een 7.3/10.

@Fyre: Tom Morello vind ik ook geweldig, naar mijn mening de beste gitarist uit de wereld. Werkelijk prachtige gitaarsolo's.

Rage Against The Machine - Wake Up

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.