Jump to content
Geplaatst:
comment_714428

Rate het nummer boven je!

Hey, dit topic had ik een tijdje geleden al eens geopend, maar toen gooide iemand er een slotje op omdat je een nummer kon downloaden. Daar heb ik nu een oplossing voor...

Maargoed, het is de bedoeling dat je het nummer van de poster boven je 'rate', oftewel een cijfer van 1 t/m 10. Daarna moet je een YouTube/Googlevideo/anders video link geven naar het nummer dat jij wilt. Degene na jou luistert hem dan, en geeft een cijfer van 1/10 :D

Ok, mijn nummer: Linkin Park & Jay-Z - Numb Encore

http://video.google.nl/videoplay?docid=-14...h&plindex=1

REGELS

• Rate het nummer van de persoon boven je.
  • Laat iedereen in zijn of haar waarde!
  • Geef argumenten voor je rating.
  • Volg de aanwijzingen van crewleden strikt op.
  • De overige forumregels zijn hier ook van toepassing.
  • Maximaal één nummer per post!
  • Maximaal één post per dag per persoon!

Bewerkt: door Jowx

• Reacties 2.2k
  • Bezichtigingen 102.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1011334

Niet slecht :*D8/10

src="
type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>">
src="
type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Geplaatst:
comment_1011418
Niet slecht :*D8/10

src="
type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>">
src="
type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Deze ownt zwaar 8) 10/10 :puh:

Deze dan:

http://nl.youtube.com/watch?v=-1c14Z0YUTU

Geplaatst:
comment_1014284

Rofl, wat droog. :7

Ik zie het al aankomen, Opesroll'd!

Maar zelf vind ik het niet leuke muziek. :( 3/10

Klassieker :tu:

8/10

Maarre.. Als nu-metal (wat geen metal is maar rock) de enige vorm van metal is die je níet kan waarderen, moet je toch eens wat aan je inzicht gaan doen :puh:

Hoezo? Omdat ik niet van Linkin Park houdt ofzo?

Vet nummer van Helstar overigens. :]

Amon Amarth - Runes of my Memory.

Bewerkt: door Fyre

Geplaatst:
comment_1014523

Een 4/10, vind het eigelijk veelste overdreven. En het is meer brullen als zingen. :7

Michael Jackson - Triller :*D

Bewerkt: door DenkaanHenk

Geplaatst:
comment_1014574
Een 4/10, vind het eigelijk veelste overdreven. En het is meer brullen als zingen. :7

Michael Jackson - Triller :*D

10/10. Thriller is toch wel één van mijn favoriete videoclips, het heeft alles in zich. En het was dé doorbraak van het fenomeen videoclip zoals we dat vandaag de dag kennen.

Bewerkt: door NilsHolgersson

Geplaatst:
comment_1014764
mika begint wel saai te worden 3/10

micheal jackson-smooth criminal

10/10 Smooth Criminal is echt een geweldig nummer + video. Alleen, jammer dat je linkt naar de ingekorte, samenvattende versie. De orginele video komt uit de Moonwalker film en is hier te vinden. Ik vind vooral het stuk rond 6:30 geniaal, wanneer ze allemaal in een soort trance door elkaar schreeuwen en dan beginnen te dansen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.