Geplaatst: 25 juni 200717 jaren comment_714642 als ik gta san start kan ik het filmje zien en daraan valt gta uit we kan me helpen
Geplaatst: 26 juni 200717 jaren comment_715917 als ik gta san start kan ik het filmje zien en daraan valt gta uit we kan me helpen Dit kan verschillende oorzaken hebben. Heb je laatste een mod geinstalleerd? Uninstall deze dan. Weet je echt niet wat je gedaan hebt? Herinstall San Andreas dan gewoon. Misschien dat je je kan herinneren, wanneer je je San Andreas het laatst 'bijgewerkt' hebt. Als je dat weet, dan kan ik je misschien verder helpen. Apple-Mac
Geplaatst: 26 juni 200717 jaren comment_716350 Controleer ook even of je aan de minimale systeemeisen voldoet. Ditzelfde probleem heb ik namelijk ook bij een andere game. Dit komt simpelweg, omdat mijn videokaart gewoon best slecht is tegenwoordig.
Geplaatst: 4 juli 200717 jaren comment_724355 dit heb ik ook gehad heb je auto's toegevoegd? zoja: dan heb je ergens iets fout gezet(ik had een open regel)
als ik gta san start kan ik het filmje zien en daraan valt gta uit we kan me helpen