Geplaatst: 25 juni 200717 jaren comment_714643 Hallo, Ik heb weer een nieuwe template gemaakt. Ik ga deze gebruiken op mijn site als hoofd template. Template is hier te bewonderen screen: Rates & comments please Grats,G EDIT: Nu ook met flash header =D(heb wel een beetje geduld) Bewerkt: 27 juni 200717 jaren door Dhr.Gybrus
Geplaatst: 25 juni 200717 jaren Auteur comment_715184 Niemand? in de tussentijd heb ik de hele site afgemaakt Grats,G >>> Door RonaldVC: Bumpen is pas na een dag toegestaan. Het kan doorgaans even duren voordat je design gerate wordt..<<< EDIT: Sorry werdt een beetje ongeduldig Bewerkt: 25 juni 200717 jaren door Dhr.Gybrus
Geplaatst: 25 juni 200717 jaren comment_715204 Leuk gedaan! Goede codeing, maar ik zou je de BG niet wit maken. Voor de rest, je fotn is wel wat overkill vind ik! 8/10
Geplaatst: 27 juni 200717 jaren Auteur comment_716802 Bump* (alweer ) Ik ben er achter gekomen dat mijn template het niet goed deed in IE (Internet Explorer) Ik heb de bug(s) eruit gehaald alles hoort nu te werken als het hoort. --Mischien de rede dat zo weinig mensen hebben gerate -- nogmaals de vraag. Rates&Comments? Grats,G PS:Nu ook met Flash header =D
Hallo,
Ik heb weer een nieuwe template gemaakt.
Ik ga deze gebruiken op mijn site als hoofd template.
Template is hier te bewonderen
screen:
Rates & comments please
Grats,G
EDIT: Nu ook met flash header =D(heb wel een beetje geduld)
Bewerkt: door Dhr.Gybrus