Geplaatst: 25 juni 200717 jaren comment_714859 Hoe kan ik de handling zo instellen dat je een afstand van die strepen op de weg kan zetten door de burnout? dank u wel
Geplaatst: 26 juni 200717 jaren comment_716338 Hoe kan ik de handling zo instellen dat je een afstand van die strepen op de weg kan zetten door de burnout?dank u wel Die strepen komen er vrijwel altijd standaard al. Met een willekeurige auto is het vrij simpel om remsporen te zien. Gewoon flink gassen en vervolgens handremmen. Met een 360 (gas+(hand?)rem+draaien) zie je de sporen ook veel te snel. Ze verdwijnen alleen ook vrij snel weer. Misschien kun je in de main.scm aanpassen dat de sporen langer blijven staan? Bewerkt: 26 juni 200717 jaren door K.O.
Geplaatst: 28 juni 200717 jaren comment_718532 Als je het SCM aanpast , let er dan wel op dat je dan een nieuwe savegame moet beginnen! Je zou ook de grip kunnen verlagen en de acceleratie juist verhogen dat ie veel wheel-spin heeft.
Hoe kan ik de handling zo instellen dat je een afstand van die strepen op de weg kan zetten door de burnout?
dank u wel