Ik ben van plan om een scherm voor mijn X360 te kopen omdat ik nu op een 6 jaar oude 16 inch crt monitor game. Mijn budget is erg klein(ik ga van de zomer ook een brommer en andere dingen kopen/doen). Mijn budget is maximaal 200 euro. Nu had ik het volgende scherm van Dell op het oog;
Mijn vraag aan jullie is; is dit een beetje een goed scherm om te gamen? Hij heeft een redelijk snelle responstijd(5ms) maar is hij qua alle andere specs geschikt om hem op mijn X360 te gebruiken? Ik wil wel een scherm van Dell en geen andere als deze slecht is want als ik hem bij Dell bestel gaat de belasting eraf(pa met een eigen bedrijf. )
Dag mensen,
Ik ben van plan om een scherm voor mijn X360 te kopen omdat ik nu op een 6 jaar oude 16 inch crt monitor game. Mijn budget is erg klein(ik ga van de zomer ook een brommer en andere dingen kopen/doen). Mijn budget is maximaal 200 euro. Nu had ik het volgende scherm van Dell op het oog;
Het scherm van Dell.
Mijn vraag aan jullie is; is dit een beetje een goed scherm om te gamen? Hij heeft een redelijk snelle responstijd(5ms) maar is hij qua alle andere specs geschikt om hem op mijn X360 te gebruiken? Ik wil wel een scherm van Dell en geen andere als deze slecht is want als ik hem bij Dell bestel gaat de belasting eraf(pa met een eigen bedrijf.
)
Ik wacht de reacties af.
Boris H.