Geplaatst: 26 juni 200717 jaren comment_715941 bestaat er een mod of trainer waarin ik de faggio kan spawnen aagezien hij niet al te vaak voorkomt
Geplaatst: 26 juni 200717 jaren comment_715958 Laten we er even vanuit gaan dat je SA hebt, omdat je in VC de faggio redelijk veel tegenkomt, en in 3 geen faggio is. Als je auto's of motors... wilt spawnen gaat dat met de GTA SA Car Spawner (klik op de link voor de Car spawner te instaleren.) Hiermee kan je denk ik elk voertuig spawnen waar en wanneer je wilt! Als je nog vragen hebt stel ze maar! GTA-Freak2
Geplaatst: 26 juni 200717 jaren Auteur comment_715964 ik ken helaas de ID niet bewerken hoe ken ik die bewerken read me heeft geen zin aangezien me engels onder de maat is
Geplaatst: 26 juni 200717 jaren Auteur comment_715970 ik ken helaas de ID niet bewerkenhoe ken ik die bewerken read me heeft geen zin aangezien me engels onder de maat is het is al goed
bestaat er een mod of trainer waarin ik de faggio kan spawnen aagezien hij niet al te vaak voorkomt