Geplaatst: 26 juni 200717 jaren comment_716001 ik weet niet hoe ik op moet neemen met de opneemtool ik druk ieders keer op 9 is voor hem te starten maar als ik hem wil afspelen zie ik 0.5 seconden zwart en stop hij dan is die afgelopen weet iemand hier raad mee?
Geplaatst: 26 juni 200717 jaren comment_716346 ik weet niet hoe ik op moet neemen met de opneemtool ik druk ieders keer op 9 is voor hem te startenmaar als ik hem wil afspelen zie ik 0.5 seconden zwart en stop hij dan is die afgelopen weet iemand hier raad mee? Vertel eerst maar eens welke opneemtool je gebruikt. Er zijn namelijk verschillende tools om video mee te capturen. Volgens mij gebruik je Fraps, aangezien je op 9 drukt. Bij Fraps moet je standaard op F9 drukken om te beginnen filmen, dus waarschijnlijk helpt het om op F9 te drukken en niet op 9.
Geplaatst: 28 juni 200717 jaren Auteur comment_718785 ik weet niet hoe ik op moet neemen met de opneemtool ik druk ieders keer op 9 is voor hem te startenmaar als ik hem wil afspelen zie ik 0.5 seconden zwart en stop hij dan is die afgelopen weet iemand hier raad mee? Vertel eerst maar eens welke opneemtool je gebruikt. Er zijn namelijk verschillende tools om video mee te capturen. Volgens mij gebruik je Fraps, aangezien je op 9 drukt. Bij Fraps moet je standaard op F9 drukken om te beginnen filmen, dus waarschijnlijk helpt het om op F9 te drukken en niet op 9. nee heb het verandert naar 9
Geplaatst: 29 juni 200717 jaren comment_719167 Maar je gebruikt dus wel Fraps? Dan raad ik je aan om de framerate op zijn laagst in te stellen: 25 fps, en de size ook op zijn laagst: half-size. Het vergt namelijk erg veel processorkracht om te filmen. Waarschijnlijk kon je pc het maar amper bijhouden. Waarschijnlijk hapert ie nog steeds heel erg en gaat t erg langzaam. Tevens kun je maar 30 sec. filmen.
ik weet niet hoe ik op moet neemen met de opneemtool ik druk ieders keer op 9 is voor hem te starten
maar als ik hem wil afspelen zie ik 0.5 seconden zwart en stop hij dan is die afgelopen weet iemand hier raad mee?