Jump to content
Geplaatst:
comment_716529

Vandaag heeft Rockstar Games de eerste foto's vrijgegeven van de inhoud van het Special Edition pakket van GTA IV. Uiteraard is de Boxart nog niet definitief, maar de foto's geven een goede indruk van de inhoud van het pakket.

post-748-1182934402.jpg

Bron: GTAnet.com

Meer Special Edition foto's zijn te vinden in onze galerij

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of natuurlijk voor alle feitjes naar WikiGTA gaan.

Morgen donderdag 28 juni komt om 19:00 Nederlandse tijd de tweede Grand Theft Auto 4 trailer op deze website online. :tu:

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 5.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_717082
Wat een troep, dit brengt mij echt totaal niet in de mood om die special edition te kopen. Art of GTA IV boek is misschien nog wel leuk maar ergens heb ik het idee al wel dat die ook op internet komen te staan. Ga in ieder geval geen 40 euro extra betalen voor dit :N

Helemaal mee eens :Y Ik koop GTA4 toch niet meteen, aangezien ik eerst ga wachten op een versie voor de pc.

Geplaatst:
comment_717282

Ziet er verdomd leip uit.Helemaal de GTA 4 stijl alleen vrees ik dat de PC versie geen speciale versie heeft. Zo'n vermoeden heb ik altans en ik hoop van harte dat ik ongelijk heb.

Het is duur maar aanschaffen zal ik het dan.

Geplaatst:
comment_717494
dat zal cker weer druk worden met downloaden met minimumsnelheid

Ik denk niet dat je deze "special edition" kan downloaden. :puh:

Haha. Nee, ik denk het ook niet ^_^ . Ik zit nog te twijfelen of ik hem zou halen of niet. Zijn we leuke hebbedingetjes, maar of ze de volle 100 euro waard zijn is de vraag.

Geplaatst:
comment_723524

Ziet er gelikt uit! Alleen moet ik eerst maar eens een PS3 of XBOX360 kopen.

Als ik die heb, zie ik wel of ik geld over heb... :puh:

Zo te zien hebben ze op het CD hoesje en op het Artwork boekje de font Helvetica Light gebruikt.

Voor het geval je het wou weten. :)

Nu kan ik weer eens een gta iv sig maken.

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
comment_724541
Wat een troep.

Inderdaad, beter kan ik het ook niet omschrijven.:) Ik ga niet 30 tot 40 euro meer betalen voor een paar extra gadgets en een sporttas... Nee dan hou ik het bij de 'Normal' Editie. :7

• 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_799630
Sorry dat ik dit topic bump maar ik vroeg me af of je deze al kan pre-orederen, en zo ja, waar is hij het goedkoopst? Ik wil m echt heel graag.

op gta forum is al een tijd lang reclame geweest voor consoleshop.nl

misschien kan je hem op rockstar warehouse ook bestellen daar is ie zowiezo goedkoper en de dollar staat nu erg zwak. want voor zover ik weet is de playstation3 regiovrij. maar voor de xbox360 kan het dacht ik niet.

EDIT: €1.-euro is $1.41 . dan kom je er dus op uit dat het je iets van €65,- kost exlusief verzendkosten. zelf heb ik hem via consoleshop.nl minder gedoe dan inporteren lijkt mij. plus dat als er iets nederlands bij zit krijg je dat natuurlijk niet via de amerikaanse uitgave.

Bewerkt: door IV trailer

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.