Geplaatst: 27 juni 200718 jaren comment_716621 Hallo, Eerst html coding en nu flash =D Soon java =D??? Maargoed ik had een header nodig voor mon site. Ik snel wat in photoshop geknutseld... maar, het moet wel rustig blijven anders past het niet bij mijn template... (waar niemand commentaar op durft te geven ) maargoed. Flash Header in een lege html. Flash Header in mijn template. Rates&Comments please. Grats,G Commentaar kunnen jullie ook achter laten in mijn Gastenboek EDIT: Note!! het duurt een tijdje tot die in beweging komt:P Bewerkt: 27 juni 200718 jaren door Dhr.Gybrus
Geplaatst: 27 juni 200718 jaren comment_716683 Beetje saai voor flash... Je kan beter geen flash gebruiken als je er geen animatie aan toevoegd. 5/10 Niet echt super niet echt lelijk. Het doet me wel denken aan mapping
Geplaatst: 27 juni 200718 jaren Auteur comment_716687 hij gaat heen en weer gozer je moet wel een beetje geduld hebben Grats,G
Geplaatst: 27 juni 200718 jaren comment_716695 hij gaat heen en weer gozer je moet wel een beetje geduld hebben Grats,G Aah sorry niet gezien Ben gewend dat het wat sneller gaat. Misschien kan je hem laten veranderen. Mooie overgang niet dat ie verschuift maar de eerste afbeelding vervaagd en dan de nieuwe langzaam duidelijker wordt. Nouja dan geef ik je een 7/10 omdat het er wel wat beter uit ziet
Geplaatst: 27 juni 200718 jaren comment_716717 mischien kan je er mooie buttons inplaatsen ofzo zodat de flash header wat levendiger wordt en als je er op klikt een animatie komt(of als je er met je muis opstaat)
Hallo,
Eerst html coding en nu flash =D
Soon java =D???
Maargoed ik had een header nodig voor mon site.
Ik snel wat in photoshop geknutseld...
maar, het moet wel rustig blijven anders past het niet bij mijn template...
(waar niemand commentaar op durft te geven
)
maargoed.
Flash Header in een lege html.
Flash Header in mijn template.
Rates&Comments please.
Grats,G
Commentaar kunnen jullie ook achter laten in mijn Gastenboek
EDIT:
Note!! het duurt een tijdje tot die in beweging komt:P
Bewerkt: door Dhr.Gybrus