Jump to content
Geplaatst:
comment_717103

Hallo beste GTA forum mensen!

Ik had gelezen dat er mischien een nieuwe serie over Flodder kwam.

Het lijkt mij niet echt leuk...Omdat de oude spelers zoals: Stefan de Walle en Tatjana Simic er toch niet meer in spelen :N Maar het lijkt me wel weer leuk om nieuwe afleveringen te zien. Wat vinden jullie daarvan en van het conflict?

• Reacties 55
  • Bezichtigingen 6.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_724522

Een paar jaar geleden hebben ze gezecht te stoppen met de serie na het overleiden van Coen van Vrijberghe de Coningh in een besloten feest na afronding van het vijfe seizoen van de serie.

Dus het zal waarschijnlijk niet zijn dat als er een nieuw seizoen van Flodder komt dat de oude acteurs erin voorkomen.

Geplaatst:
comment_724823

Ik denk niet dat het een groot succes zal worden. Als het met allemaal nieuwe acteurs is, is het niet echt flodder meer vind ik. Je krijgt dan eerder een andere serie met hetzelfe idee. Ook is het dan niet echt uniek meer. ik heb liever een nieuwe serie met een nieuw idee, dan dat uitgemelken...

Geplaatst:
comment_728978
Wanneer komt die nieuwe zogenaamde Flodder dan?

Nederlandse series vind ik ook echt niks aan maar Flodder vind ik echt super!

Ja, nu je het zegt, ik kan op geen een Nederlandse serie komen die ik leuk vind behalve Flodder!

Geplaatst:
comment_734382

Die man die sjonnie speelt is dood. Hij is dood gegaan tijdens de opnames van flodder. Jammer. Ik vond hem veel beter dan Huub Stapel, Huub is een goede acteur maar voor flodder vond ik hem niet echt geschikt. Verder zal die meid die de vrouwlijke Kees speelde ook niet zo jogn meer zijn :duh: Vroeger was ze wel :tu:

Coen van Vrijberghe de Coningh , zo hete die acteur die zo goed sjonnie kon spelen.

Geplaatst:
comment_734451
Die man die sjonnie speelt is dood. Hij is dood gegaan tijdens de opnames van flodder. Jammer. Ik vond hem veel beter dan Huub Stapel, Huub is een goede acteur maar voor flodder vond ik hem niet echt geschikt. Verder zal die meid die de vrouwlijke Kees speelde ook niet zo jogn meer zijn :duh: Vroeger was ze wel :tu:

Coen van Vrijberghe de Coningh , zo hete die acteur die zo goed sjonnie kon spelen.

Tatjana Simic ziet er nog steeds goed uit vind ik, alleen ze lijkt niet meer op Kees.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.