Geplaatst: 27 juni 200717 jaren comment_717196 Yu, Ik heb de kilometer teller gedownload die -Mathijs- aanbevool in >>DIT<< topic maar mijn probleem is ik stel in waar ie moet staan enzo ik klik op "load mod" en dan zegt ie "Unable to execute"kan iemand me helpen? grtz Ninoke jaja bier
Geplaatst: 27 juni 200717 jaren comment_717210 Hebben jullie een ilegale SA? Is dat toch zo, dan zit SA niet in de Registry waardoor de Kilometerteller niet werkt. Of jullie hebben geen C++ of VB staan in je pc. Of zet alle bestanden in je SA folder. Bewerkt: 27 juni 200717 jaren door GTA_XP
Geplaatst: 27 juni 200717 jaren Auteur comment_717236 Hebben jullie een ilegale SA?Is dat toch zo, dan zit SA niet in de Registry waardoor de Kilometerteller niet werkt. Of jullie hebben geen C++ of VB staan in je pc. Of zet alle bestanden in je SA folder. Ik heb hem legaal maar wie onder mijn eerste post heeft weet ik niet en als je me niet gelooft maak ik sffs wel even een foto met men cam
Geplaatst: 27 juni 200717 jaren comment_717250 Probeer dan deze >>TOOL<<. En kijk dan of het lukt. ik heb ook dat ff geprobeerd, mijn sa is zow illigaal als maar kan. Maar hij werkt wel gewoon Ow je hebt een ilegale SA!!! Waarom? Wil je geen heerlijke sappige originele SA? Smaakt lekker. Maar waarom jij een ilegale SA hebt, snap ik geen ene fluit van. Spijt me zeer voor de dubbelpost Bewerkt: 27 juni 200717 jaren door Dutchy3010
Geplaatst: 27 juni 200717 jaren Auteur comment_717286 ik heb ook dat ff geprobeerd, mijn sa is zow illigaal als maar kan. Maar hij werkt wel gewoon Ow je hebt een ilegale SA!!! Waarom? Wil je geen heerlijke sappige originele SA? Smaakt lekker. Maar waarom jij een ilegale SA hebt, snap ik geen ene fluit van. Spijt me zeer voor de dubbelpost waar heb je het over? ik heb hem legaal op 2 juni gekogt in de jawel..de fantasia shop
Geplaatst: 27 juni 200717 jaren comment_717292 ik heb ook dat ff geprobeerd, mijn sa is zow illigaal als maar kan. Maar hij werkt wel gewoon Ow je hebt een ilegale SA!!! Waarom? Wil je geen heerlijke sappige originele SA? Smaakt lekker. Maar waarom jij een ilegale SA hebt, snap ik geen ene fluit van. Spijt me zeer voor de dubbelpost waar heb je het over? ik heb hem legaal op 2 juni gekogt in de jawel..de fantasia shop Ik heb niet tegen jou maar tegen JoGuM.
Geplaatst: 27 juni 200717 jaren comment_717325 ik heb ook dat ff geprobeerd, mijn sa is zow illigaal als maar kan. Maar hij werkt wel gewoon Ow je hebt een ilegale SA!!! Waarom? Wil je geen heerlijke sappige originele SA? Smaakt lekker. Maar waarom jij een ilegale SA hebt, snap ik geen ene fluit van. Spijt me zeer voor de dubbelpost waar heb je het over? ik heb hem legaal op 2 juni gekogt in de jawel..de fantasia shop Ik heb niet tegen jou maar tegen JoGuM. nou kijk, ik heb de legale een keer gekocht, maar die cd is naar de klote, en toen heb k hem illigaal gedownload, moet ik er een foto van maken. Is wel beetje off-topic toch?
Geplaatst: 29 juni 200717 jaren comment_719194 ik heb ook dat ff geprobeerd, mijn sa is zow illigaal als maar kan. Maar hij werkt wel gewoon Ow je hebt een ilegale SA!!! Waarom? Wil je geen heerlijke sappige originele SA? Smaakt lekker. Maar waarom jij een ilegale SA hebt, snap ik geen ene fluit van. Spijt me zeer voor de dubbelpost waar heb je het over? ik heb hem legaal op 2 juni gekogt in de jawel..de fantasia shop Ik heb niet tegen jou maar tegen JoGuM. nou kijk, ik heb de legale een keer gekocht, maar die cd is naar de klote, en toen heb k hem illigaal gedownload, moet ik er een foto van maken. Is wel beetje off-topic toch? Je zult de crack moeten verwijderen en een orginele exe moeten hebben, meer daarover zeggen we niet.
Yu,
Ik heb de kilometer teller gedownload die -Mathijs- aanbevool in >>DIT<< topic maar mijn probleem is ik stel in waar ie moet staan enzo ik klik op "load mod" en dan zegt ie "Unable to execute"kan iemand me helpen?
grtz Ninoke
jaja bier