Geplaatst: 15 december 200420 jaren comment_63516 Elke keer als ik een date ga opzoeken, dan ga ik naar een restaurantje en dan rij ik weer terug. Maar er staat iedere keer dat ze een andere date wil. Heeft iemand tips voor de perfecte date
Geplaatst: 16 september 200519 jaren comment_225205 Als je een goede date hebt gehad vraagt ze dat,toch normaal? ja maar waar krijg ik geen glas tegen me aan gesmeten? kan iemand dat niet precies aanwijzen?
Geplaatst: 16 september 200519 jaren comment_225209 Als je een goede date hebt gehad vraagt ze dat,toch normaal? ja maar waar krijg ik geen glas tegen me aan gesmeten? kan iemand dat niet precies aanwijzen? Als je hier kijkt zal je het vast wel vinden . Daar staan alle goeie plekjes op waar je vriendinnen heen willen. Het hangt er wel vanaf welke vriendin het is, de ene wil naar de bar, terwijl de andere dat niet wil .
Geplaatst: 16 september 200519 jaren comment_225242 het kan oom zijn dat je volgens haar er niet leuk uitziet toch
Geplaatst: 16 september 200519 jaren comment_225245 het kan oom zijn dat je volgens haar er niet leuk uitziet toch Dat zou best kunnen. Dit heet Sex Appeal. Druk op TAB (PC) om je stats te bekijken, daar staat sex appeal ook bij .
Elke keer als ik een date ga opzoeken, dan ga ik naar een restaurantje en dan rij ik weer terug. Maar er staat iedere keer dat ze een andere date wil.
Heeft iemand tips voor de perfecte date