Geplaatst: 28 juni 200717 jaren comment_717682 Hellow, Kheb een mooie animatie gemaakt in 3DS max waarin mijn camera door een stel objecten gaat en er wat ballen rond vliegen enzo . Maar nu weet ik niet hoe ik dit render! :O Hoe render ik een animatie? en hoe sla ik dat op als een filmpje ofzo? Thx!
Geplaatst: 28 juni 200717 jaren comment_717740 Op www.jorgef.nl vind je hier een tut. over. Bimj modding!
Geplaatst: 28 juni 200717 jaren Auteur comment_717804 Op www.jorgef.nl vind je hier een tut. over. Bimj modding! vind daar niet echt een tutorial hoe je een animatie kan renderen.. volgens mij staat hij offline?
Geplaatst: 29 juni 200717 jaren comment_719534 Je wilt alleen renderen en weet dus wel hoe je moet animeren? In dat geval: F10 --> Vink ''Active Time Segments'' aan --> Bij ''render output'' klik je op files --> Opslaan als .AVI --> Codec kiezen (DivX aangeraden) --> zorg dat onderin bij ''viewport'' je goede viewport staat aangegeven (camera01?). Succes
Geplaatst: 30 juni 200717 jaren Auteur comment_719947 Je wilt alleen renderen en weet dus wel hoe je moet animeren? In dat geval:F10 --> Vink ''Active Time Segments'' aan --> Bij ''render output'' klik je op files --> Opslaan als .AVI --> Codec kiezen (DivX aangeraden) --> zorg dat onderin bij ''viewport'' je goede viewport staat aangegeven (camera01?). Succes thx! Werkt perfect!
Hellow,
Kheb een mooie animatie gemaakt in 3DS max waarin mijn camera door een stel objecten gaat en er wat ballen rond vliegen enzo
. Maar nu weet ik niet hoe ik dit render! :O Hoe render ik een animatie? en hoe sla ik dat op als een filmpje ofzo?
Thx!