Geplaatst: 15 december 200420 jaren comment_63584 een keer mepte ik een taxi want hij had mijn opgetunende slamvan kapot gereden. :angry: Zo'n kereltje kwam uit de auto er toen stond er dit: Stole of the courier $0,- wat betekent dit?
Geplaatst: 15 december 200420 jaren comment_63588 een keer mepte ik een taxi want hij had mijn opgetunende slamvan kapot gereden. :angry: Zo'n kereltje kwam uit de auto er toen stond er dit: Stole of the courier $0,- wat betekent dit? dat stelen van die courier is dat die ergens rijd op een of andere dag(weet zo niet welke dag), dan moet je hem rammen van achteren en dan verliest die veel geld, en daar moet je over heen rijden en dan heb je meer geld erbij , dit is een soort mini missie, maar als je je auto uit stapt dan is het afgelopen daarom zie je Stole of the courier $0. maar de volgende keer niet uitstapen . Edit: maar het is geen taxi waar die in zit!, hij zit meestal in een (kan niet op de naam komen) zeg maar net zon soort auto net als de slamvan maar dan rijden die veel in red country!. Bewerkt: 15 december 200420 jaren door Spike
Geplaatst: 15 december 200420 jaren comment_63637 Weet iemand meer van deze mystery man? Want ik heb er nog nooit van gehoord. :rolleyes:
Geplaatst: 15 december 200420 jaren comment_63772 Wanneer je net in SF aankomt belt Cesar je op dinsdag en donderdag op, je moet dan + of - antwoorden, als je + antwoord komt er een stip op je radar waar de courier rijd, rij er dan heen, ram hem en pik het geld dat hij dropt op.
Geplaatst: 15 december 200420 jaren comment_63952 is da nodig voor 100%? nope , maar het is duidelijk nu slotje.
Geplaatst: 15 december 200420 jaren comment_63979 Wanneer je net in SF aankomt belt Cesar je op dinsdag en donderdag op, je moet dan + of - antwoorden, als je + antwoord komt er een stip op je radar waar de courier rijd, rij er dan heen, ram hem en pik het geld dat hij dropt op. Aha!! Het is dus een missie :rolleyes: Laat dan maar zitten :unsure: Ik dacht het is een persoontje dat gewoon dood leuk rond rijdt ergens :rolleyes: Bewerkt: 15 december 200420 jaren door GTA 0wn3r
een keer mepte ik een taxi want hij had mijn opgetunende slamvan kapot gereden. :angry:
Zo'n kereltje kwam uit de auto er toen stond er dit:
Stole of the courier
$0,-
wat betekent dit?