Jump to content
Geplaatst:
comment_718043

Als het spel zo realistisch wordt als word beweerd, wat gebeurd er dan qua spawnen?

want soms als je even naar links kijkt en omdraaid en dan weer naar links kijkt, zie je opeens een andere ( kleur) auto. :duh: dat is niet realistisch. zal dit nu weer gebeuren?

&

de mensen zouden in gta IV een dagelijkse routine uitvoeren.

Maar het zal toch niet zo zijn dat je elke dag op het zelfde tijdstip op dezelfde plaats dezelfde man/vrouw tegen komt? dat lijkt me niks :N

verder lijkt het me een super goed spel gaan te worden .

wat vinden jullie van die 2 stellinen?

:cya:

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_915687

Dit topic gaat over het spawnen van auto's en de dagelijkse routine van de peds.

Als je wilt discuseren over vergelijking van Driver en GTA, begin je maar ergens een nieuw topic.

Dus hier geen off-topic posts meer over Driver. :duh:

Geplaatst:
comment_915797

IK hoop inderdaad dat het spawnen een stuk beter zal zijn,

ook als je probeert elke auto die voorbij komt aan te houden de persoon er uit te halen en de auto dan aan de kant parkeren als je dat met iets van 6 autos deed kwam er daarna ook geen auto meer voorbij tenzij je wat verder doorzou lopen maar dan zouden die andere 6 autos in 1 x weer pleite zijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.