Jump to content
Geplaatst:
comment_718139

Discussieer hier over alle screenshots die officieel zijn vrij gegeven zijn door Rockstar.

Hou het topic netjes door alleen screenshots te posten en geen overbodige spam.

Alle berichten die onder de categorie spam vallen worden verwijderd.

Lees ook: De regels

De officiële screenshots staan in de galerij

• Reacties 362
  • Bezichtigingen 24.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_929589

laatste 1 april screens:

01_04_08.jpg

screen195.jpg

Op de eerste screen staat er op de "BRUTE"(staat op de grill) vrachtwagen: PUTTING U IN SECURE. En op de 2e screen staat er op het gebouw: "..... Holland Kiss" kan iemand zien wat voor er nog voor staat, het is echt heel onduidelijk

Bewerkt: door L-Yah

Geplaatst:
comment_929598
laatste 1 april screens:

*plaatjes*

Op de eerste screen staat er op de "BRUTE"(staat op de grill) vrachtwagen: PUTTING U IN SECURE. En op de 2e screen staat er op het gebouw: "..... Holland Kiss" kan iemand zien wat voor er nog voor staat, het is echt heel onduidelijk

Ik kan helaas niet zien wat er staat maar dat bloed rond dat kogelgat is zeker gedetailleerd en ongelooflijk mooi :tu: Erg vet om te zien hoeveel details er wel niet in zitten.

Ow btw nog een screen van GTA4.net:

4283-gta-iv-gtanet-exclusive-screenshot.jpg

Bewerkt: door DonLeone

Geplaatst:
comment_930238
laatste 1 april screens:

01_04_08.jpg

screen195.jpg

volgens mij staat er new holland kiss maar ik weet het niet helemaal zeker. je ziet ook op de 3e screen bovenaan dat de regen blijft liggen dus ik hoop dat er ook overstromingen plaatsvinden

Bewerkt: door steintje

Geplaatst:
comment_930246
laatste 1 april screens:

01_04_08.jpg

screen195.jpg

volgens mij staat er new holland kiss maar ik weet het niet helemaal zeker. je ziet ook op de 2e screen dat de regen blijft liggen dus ik hoop dat er ook overstromingen plaatsvinden

Klopt, had hem ff vergoot op me pc :)

Geplaatst:
comment_930256

die laatste foto bovenaan is echt donders vet je kan er echt heel veel op vinden. zullen die lichten op de straat auto,s zijn want dat ziet er echt heel tof uit. Vooral manhattan met die reclameborden.

Geplaatst:
comment_930752
Bij tweede foto zie je bananenschil op de straat.

Aha lol, was al aan het twijfelen wat het was dacht er ook zo over en zag ik jou post =D Toen moest het wel een banaan zijn :tu:

Idd hele mooie screens btw enkele die ik nog niet gezien had.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.