Jump to content
Geplaatst:
comment_718139

Discussieer hier over alle screenshots die officieel zijn vrij gegeven zijn door Rockstar.

Hou het topic netjes door alleen screenshots te posten en geen overbodige spam.

Alle berichten die onder de categorie spam vallen worden verwijderd.

Lees ook: De regels

De officiële screenshots staan in de galerij

• Reacties 362
  • Bezichtigingen 24.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_953105
ik vindt die 3de egt lelijk want die hoofd verdwijnt in de truck :?

Jouw hoofd zou er ook doorheen gaan bij zo'n klap ..

Ofcourse elke keer als ik tege een vrachtwagen rij blijft me kop steken.. moet ik weer uren wachten tot er brandweer komt.. echt irritant kon GTA4 wel zijn :puh:

:schater:

Geplaatst:
comment_953162

maar het is ook best moeilijk om te programmeren zodat hij niet door de truck gaat...

want nu reageert hij op de motorkap van de taxi, die vervormt, maar niet op het oppervlak van de truck, omdat hij op dat moment niks met die truck te maken heeft, alleen dat hij er door wordt aangereden..

maar misschien dat ze het veranderen...

of wacht kan niet....

dan maar hopen dat dat screenshot al tijden geleden is gemaakt, en nu pas gepubliceerd :puh:

Geplaatst:
comment_953238
sorry hoor maar op sommige scenes lijkt nico op een aap :{

haha, z'n neus is ook eentje die volgens mij veel klappen gehad heeft. maarja wel grappig zo'n oostblokker voor een keer. Ik vond de persoon bij LC niet zo heel vet, maar hij paste wel goed in het thema toen natuurlijk.

Ik wil Tommy Vercetti terug!! *snik*

Bewerkt: door Legenderion

Geplaatst:
comment_954363

Dat ziet er goed uit :dans:

Die rechter auto op de 16de screen van boven (die MP screen in de haven in het donker) lijkt wel een beetje op een BMW 7 serie!!

Nog 1 lang weekend wachten en we kunnen hem spelen!! :D kan niet wachten!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.