Geplaatst: 28 juni 200718 jaren comment_718486 Ik zoek al heel lang naar het liedje Ok ik weet dat het The Boggs - Arm In Arm (Shy Child Mix) Maar waar kan ik die krijgen (gratis) ?
Geplaatst: 28 juni 200718 jaren comment_718490 Ik zoek al heel lang naar het liedjeOk ik weet dat het The Boggs - Arm In Arm (Shy Child Mix) Maar waar kan ik die krijgen (gratis) ? Bij mij Moet je wel ff pben
Geplaatst: 28 juni 200718 jaren comment_718495 Bijna alle bandjes staan tegenwoordig op MySpace. Zo ook The Boggs! http://www.myspace.com/theboggs
Geplaatst: 28 juni 200718 jaren Auteur comment_718498 Bijna alle bandjes staan tegenwoordig op MySpace. Zo ook The Boggs!http://www.myspace.com/theboggs Jep maar niet de Shy Child mix
Geplaatst: 28 juni 200718 jaren comment_718502 Jep maar niet de Shy Child mix Omdat die waarschijnlijk speciaal voor GTA4 is gemaakt.
Geplaatst: 28 juni 200718 jaren Auteur comment_718508 Nee hij is niet speciaal gemaakt hij bestond al Ik heb alleen een kleine demo van 30 seconden ervan:(
Geplaatst: 28 juni 200718 jaren Auteur comment_718524 da is illegaal Neej is het niet Rockstar Games gebruikt het zelf ook
Geplaatst: 28 juni 200718 jaren comment_718549 da is illegaal Neej is het niet Rockstar Games gebruikt het zelf ook ja maar die hebben daarvoor een licentie moeten kopen, jij ook? en btw..je sig is volgens mij íetsjes te groot..een halve meter ongeveer.
Geplaatst: 28 juni 200718 jaren Auteur comment_718556 da is illegaal Neej is het niet Rockstar Games gebruikt het zelf ook ja maar die hebben daarvoor een licentie moeten kopen, jij ook? en btw..je sig is volgens mij íetsjes te groot..een halve meter ongeveer. Joh me sig is idd wat te groot Ik ga hier niks kopen ik ga gewoon iets proberen
Geplaatst: 28 juni 200718 jaren comment_718657 da is illegaal Neej is het niet Rockstar Games gebruikt het zelf ook ja maar die hebben daarvoor een licentie moeten kopen, jij ook? en btw..je sig is volgens mij íetsjes te groot..een halve meter ongeveer. Joh me sig is idd wat te groot Ik ga hier niks kopen ik ga gewoon iets proberen ja maar je zei dat het niet illegaal was, omdat rockstar het ook deed. maar rockstar heeft voor een licentie moeten betalen om dat liedje voor de trailer te mogen gebruiken. dus als jij m download zou jij ook nog een licentie oid moeten kopen om het legaal te maken
Geplaatst: 29 juni 200718 jaren Auteur comment_719095 da is illegaal Neej is het niet Rockstar Games gebruikt het zelf ook ja maar die hebben daarvoor een licentie moeten kopen, jij ook? en btw..je sig is volgens mij íetsjes te groot..een halve meter ongeveer. Joh me sig is idd wat te groot Ik ga hier niks kopen ik ga gewoon iets proberen ja maar je zei dat het niet illegaal was, omdat rockstar het ook deed. maar rockstar heeft voor een licentie moeten betalen om dat liedje voor de trailer te mogen gebruiken. dus als jij m download zou jij ook nog een licentie oid moeten kopen om het legaal te maken DAAR GING HET ALLEMAAL NIET OM Ik wil gewoon dat liedje
Ik zoek al heel lang naar het liedje
Ok ik weet dat het The Boggs - Arm In Arm (Shy Child Mix)
Maar waar kan ik die krijgen (gratis) ?