Dag allemaal, ik weet eindelijk hoe het allemaal werkt met de SAMI..
Ik heb in het begin misschien wel 3 auto's toegevoegd... en toen deed het spel 't nog perfect...
Toen ik 's in een keer heel veel auto's achter elkaar toevoegde... Toen probeerde ik het spel weer te starten en toen hij ging laden.. bleef ie tot de helft hangen en stond er... GTA_SA werkt niet meer.. Er wordt een oplossing gezocht.. ofzo iets... Toen stond er dat ik iets moest downloaden op de site van take 2 interactive... dat was de no_more_hot_coffee_mod... maar ik wist gewoon dat dat er helemaal niks mee te maken heeft.. ik heb 't toch gedownload... Maar nog steeds hetzelfde probleem.. Is er een soort van Maximum met de Carmods ofzo?... Nah, ik heb SAMI geunistalleerd en al die mods ook... maar toch bleef ie weer vastzitten.. toen heb ik mijn gehele account verwijdert en weer nieuw gemaakt, en toen deed ie 't wel normaal.. zonder de mods.. (want die had ik allemaal verwijdert..) Ik kan het ook gewoon normaal spelen.. maar het zal leuker zijn als er nog mooie sportwagens in het spel zitte... met Hummer Limo's en Ferrari's en Lamborghini's ....
PLEASE? kan iemand me helpen?
Doeg en bedankt!
PS: Als het toch niet lukt.. wil ik graag nog gebouwen en kleding... maar weer een probleem... ik weet niet hoe ik die moet installeren.. heeft iemand daar een handleiding voor?.. Graag in 't Nederlands... Of leg het maar gewoon uit ... Dankje wel!!
Dag allemaal, ik weet eindelijk hoe het allemaal werkt met de SAMI..
Ik heb in het begin misschien wel 3 auto's toegevoegd... en toen deed het spel 't nog perfect...
Toen ik 's in een keer heel veel auto's achter elkaar toevoegde... Toen probeerde ik het spel weer te starten en toen hij ging laden.. bleef ie tot de helft hangen en stond er... GTA_SA werkt niet meer.. Er wordt een oplossing gezocht.. ofzo iets... Toen stond er dat ik iets moest downloaden op de site van take 2 interactive... dat was de no_more_hot_coffee_mod... maar ik wist gewoon dat dat er helemaal niks mee te maken heeft.. ik heb 't toch gedownload... Maar nog steeds hetzelfde probleem.. Is er een soort van Maximum met de Carmods ofzo?... Nah, ik heb SAMI geunistalleerd en al die mods ook... maar toch bleef ie weer vastzitten.. toen heb ik mijn gehele account verwijdert en weer nieuw gemaakt, en toen deed ie 't wel normaal.. zonder de mods.. (want die had ik allemaal verwijdert..) Ik kan het ook gewoon normaal spelen.. maar het zal leuker zijn als er nog mooie sportwagens in het spel zitte... met Hummer Limo's en Ferrari's en Lamborghini's
....
PLEASE? kan iemand me helpen?
Doeg en bedankt!
PS: Als het toch niet lukt.. wil ik graag nog gebouwen en kleding... maar weer een probleem... ik weet niet hoe ik die moet installeren.. heeft iemand daar een handleiding voor?.. Graag in 't Nederlands... Of leg het maar gewoon uit
... Dankje wel!!