Jump to content
Geplaatst:
comment_63730

in 1 van de laatste opdrachten in san andreas moet je in liberty city(staat niet op map) in een bar iedereen gaan neerschieten. je moet daar dan naartoe vliegen en daarna kom je automatisch terug. kan iemand mij vertellen hoe -als het al gaat- je na die opdracht terug naar die stad kan gaan.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_63740
ik denk dat et onmogelijk is om terugkeren naar liberty City of anders GTA3 spelen :D

het is inderdaad onmogelijk

Geplaatst:
comment_63840
* Op verzoek is hij weer geopend

waarom?, zijn vraag is toch al beantw.?

Nee, je kan wel terug gaan, dan heb je zo een cheat disc nodig, aangezien de stad boven San Andreas zit, wanneer je een cheat doet dat je hoger kan vliegen kan je terug gaan.

Geplaatst:
comment_63847

je kunt trouwens nog hoger als liberty virty vliegen dan kom je in vice city. (ziejke grap van r* denk ik.

lopen gewoon peds rond(erg raar)

is leuk om tommy te killen in de estate van em:p

edit: als je 100% hebt kun je missie's doen in vc :puh: vandaar dat die cutscenes er zijn mischien?

Bewerkt: door patrickvb

Geplaatst:
  • Auteur
comment_64047
* Op verzoek is hij weer geopend

waarom?, zijn vraag is toch al beantw.?

Nee, je kan wel terug gaan, dan heb je zo een cheat disc nodig, aangezien de stad boven San Andreas zit, wanneer je een cheat doet dat je hoger kan vliegen kan je terug gaan.

welke cheat is dat dan om hoger te vliegen?

Geplaatst:
comment_64054

geen wonder dat ze zoveel op de dvd zetten, er past werkelijk van alles op groot, groter grootst jeetje man dat is niet te geloven naar Lb en Vc weer terug gaan

Geplaatst:
comment_64080

Volgens mij maakt hier iemand gewoon een grap.. ik geloof namelijk niet dat je naar VC kan ;)

Eerst wat bewijs door middel van foto's of andere dingen, dan geloof ik het misschien

Geplaatst:
comment_64280

Er bestaat geen cheat dat je hoger kan vliege.

Dus je kan der imposseble komen.

Heb zelf een cheat disc dus kan het weten.

En hij kan wel een foto laten zien maar proof maar is dat ie echt met de cd van san andreas is genomen.

Dus hiervoor is alleen een filmpje gepast

Bewerkt: door ewoud

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.