Geplaatst: 29 juni 200717 jaren comment_719163 heey ik ben bezig met een script waar je huisen kunt kopen maar ik wil zoon pickup huisje inverplaats een checkpoint ik heb de huisjes al staan maar nu heb ik een probleem want ik heb een code nodig voor als je in een huisje staat bij checkpoint is dat IsPlayerInCheckpoint maar wat is dat bij een pickup ? ik zat te denken aan IsPlayerAtStaticPickup maar die werkt niet kan iemand me daar bij helpen
Geplaatst: 29 juni 200717 jaren comment_719538 heey ik ben bezig met een script waar je huisen kunt kopen maar ik wil zoon pickup huisje inverplaats een checkpoint ik heb de huisjes al staan maar nu heb ik een probleem want ik heb een code nodig voor als je in een huisje staat bij checkpoint is dat IsPlayerInCheckpoint maar wat is dat bij een pickup ? ik zat te denken aan IsPlayerAtStaticPickup maar die werkt niet kan iemand me daar bij helpen Er is geen functie voor, wat je kan doen is gewoon de coordinaten van de pickup vergelijken met de huidige positie dmv een ifje. if (coordspickup == huidigepos) { SetPlayerInterior(); SetPlayerPos(); } Dit moet je natuurlijk wel nog even wat beter uitwerken. @ Big Smoke: Als een functie niet op de wiki staat is het moeilijk vinden. Bewerkt: 30 juni 200717 jaren door Mania-92
Geplaatst: 29 juni 200717 jaren comment_719723 lol? public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { }
Geplaatst: 1 juli 200717 jaren Auteur comment_721477 bedankt maar ik kom er nog niet uit ik heb dit : #define M_CASINO 0 #define M_DRAGON 1 #define M_CALIGULA 2 #define M_SEXSHOP 3 #define M_BAR 4 #define M_ZIP 5 #define M_BINCO 6 #define M_TATOO 7 #define M_BOTIQUE 8 #define M_STRIPCLUB 9 #define M_WANGCARS 10 #define M_AIRSTRIP 11 #define M_EMERALD 12 #define M_VISAGE 13 #define M_SPREADRANCH 14 #define M_ALAHAM 15 #define M_DIDERSACHS 16 #define M_GOLF2 17 #define M_VERONA 18 #define M_ZERORC 19 #define M_JIZZYS 20 #define M_SLAGT 21 #define M_COMEALOT 22 #define M_GOLF 23 #define MAX_MARKER 24 new Float:markerpoints[MAX_MARKER][3] = { {1137.66,-4.36,1000.68}, {1993.46,1017.89,994.89}, {2235.5408,1679.0402,1008.3594}, {-103.5525,-22.4661,1000.7188}, {501.4927,-75.4323,998.7578}, {161.1875,-79.9915,1001.8047}, {207.5640,-97.8188,1005.2578}, {-203.4864,-41.2045,1002.2734}, {418.5547,-80.1667,1001.8047}, {1212.3918,-10.9459,1000.9219}, {-1957.5327,300.2131,35.4688}, {418.1210,2536.8762,10.0000}, {2127.5940,2370.4255,10.8203}, {2022.5179,1916.6848,12.3397}, {1208.5027,-32.6044,1000.9531}, {475.2822,-18.4801,1003.6953},//ALHAMBRA {204.0677,-157.7979,1000.5234},//DIDERSACHS {-2724.3921,-314.7957,7.1861},//SF GOLF CLUB {1129.0569,-1489.0812,22.7690},//VERONA {-2233.7097,133.7087,1035.4210},//ZERORC {-2650.8259,1410.2885,906.2734},//JIZZYS {960.68,2100.50,1011.03}, //SLAGT HUIS {2183.687,1115.291,12.64844}, //COME A LOT {1457.73,2773.44,10.82} }; new markerpointType[MAX_MARKER] = { M_CASINO, M_DRAGON, M_CALIGULA, M_SEXSHOP, M_BAR, M_ZIP, M_BINCO, M_TATOO, M_BOTIQUE, M_STRIPCLUB, M_WANGCARS, M_AIRSTRIP, M_EMERALD, M_VISAGE, M_SPREADRANCH, M_ALAHAM, M_DIDERSACHS, M_GOLF2, M_VERONA, M_ZERORC, M_JIZZYS, M_SLAGT, M_COMEALOT, M_GOLF }; en onder main : public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmd, "/buy", true) == 0) { new business=999; new previousowner; if (coordspickup == GetPlayerPos(playerid)) { switch (playerCheckpoint[playerid]) { case M_DRAGON:{ business = P_DRAGON; } case M_CALIGULA:{ business = P_CALIGULA; } case M_SEXSHOP:{ business = P_SEXSHOP; } case M_BAR:{ business = P_BAR; } case M_ZIP:{ business = P_ZIP; } case M_BINCO:{ business = P_BINCO; } case M_TATOO:{ business = P_TATOO; } case M_BOTIQUE:{ business = P_BOTIQUE; } case M_STRIPCLUB:{ business = P_STRIPCLUB; } case M_WANGCARS:{ business = P_WANGCARS; } case M_AIRSTRIP:{ business = P_AIRSTRIP; } case M_EMERALD:{ business = P_EMERALD; } case M_VISAGE:{ business = P_VISAGE; } case M_SPREADRANCH:{ business = P_SPREADRANCH; } case M_SLAGT:{ business = P_SLAGT; } case M_COMEALOT:{ business = P_COMEALOT; } case M_GOLF:{ business = P_GOLF; } case M_CASINO:{ business = P_CASINO; } case M_ALAHAM:{ business = P_ALAHAM; } case M_DIDERSACHS:{ business = P_DIDERSACHS; } case M_GOLF2:{ business = P_GOLF2; } case M_VERONA:{ business = P_VERONA; } case M_ZERORC:{ business = P_ZERORC; } case M_JIZZYS:{ business = P_JIZZYS; } } if(business==999) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "je moet bij een gebouw checkpoint voor /buy het."); return 1; } public OnGameModeInit() { for(new i=0; i<MAX_MARKER; i++) { if(i<2) AddStaticPickup(1272,49,markerpoints[0],markerpoints[1],markerpoints[2] ; else AddStaticPickup(1273,49,markerpoints[0],markerpoints[1],markerpoints[2] ; } maar ik krijg die huisjes maar niet werkend plz help Bewerkt: 1 juli 200717 jaren door venco
heey
ik ben bezig met een script waar je huisen kunt kopen
maar ik wil zoon pickup huisje inverplaats een checkpoint
ik heb de huisjes al staan maar nu heb ik een probleem
want ik heb een code nodig voor als je in een huisje staat
bij checkpoint is dat IsPlayerInCheckpoint
maar wat is dat bij een pickup ?
ik zat te denken aan IsPlayerAtStaticPickup maar die werkt niet
kan iemand me daar bij helpen