Jump to content
Geplaatst:
comment_719165

Ik heb de tool gedownload die -Mathijs- aanrade in >>dit<< topic maar het probleem is ik snap er geen ene *PIEP* van dus kan iemand mij helpen (je moet in het topic wel wat naar onder scrollen waneer de topicstarter vraagt voor een tool voor de snelheid aan te passen)

grtz Ninoke :bier: jaja bier :puh:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_719184
Misschien leer je hier iets van:

>>KLIK<<

>>KLIK<<

ja allemaal goed en wel maar ik kan geen voertuig selecteren!

ik kan niks doen?euh....HELP

Je wilt het dus handmatig doen maak ik hieruit op. Je kan deze instellingen niet aanpassen in het voertuig zelf, maar in één centraal bestand, namelijk de 'handling.cfg'. Dit bestand is te vinden in de 'data' map. Je kan het bestand openen met kladblok en aan de hand daarvan de snelheid en dergelijke veranderen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_719198
Misschien leer je hier iets van:

>>KLIK<<

>>KLIK<<

ja allemaal goed en wel maar ik kan geen voertuig selecteren!

ik kan niks doen?euh....HELP

Je wilt het dus handmatig doen maak ik hieruit op. Je kan deze instellingen niet aanpassen in het voertuig zelf, maar in één centraal bestand, namelijk de 'handling.cfg'. Dit bestand is te vinden in de 'data' map. Je kan het bestand openen met kladblok en aan de hand daarvan de snelheid en dergelijke veranderen.

Nee dat bedoel ik niet ik bedoel met die tool moet je een auto selecteren maar dat gaat niet je weet wel als je het niet kan indrukken zijn de lettes zo precies wit maar als je het wel kan selecteren zijn ze zwart n bij mij zijn ze wit dus ik kan geen voertuig in die lijst selecteren?!wat nu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.