Geplaatst: 30 juni 200717 jaren comment_720167 Hoe kom je in hemel D? weet wel vanaf hemel A naar hemel B en dan bijvoorbeeld naar hemel E en dan weer naar hemel F of hemel G. Maar hoe kom je dan in hemel D? Zou iemand het a.u.b. kunnen vertellen. Zou kraag de met twee verdiepingen ammunation willen zien. Alvast bedankt
Geplaatst: 30 juni 200717 jaren comment_720169 Hoe kom je in hemel D?weet wel vanaf hemel A naar hemel B en dan bijvoorbeeld naar hemel E en dan weer naar hemel F of hemel G. Maar hoe kom je dan in hemel D? Zou iemand het a.u.b. kunnen vertellen. Zou kraag de met twee verdiepingen ammunation willen zien. Alvast bedankt Ik heb verder niet echt veel verstand van al dat Hemel gebeuren, maar je komt er via de Below the Belt Gym. Deze staat gehuisvest in Las Venturas. Hoe en wat je dan moet doen, dat weet ik niet precies. Ik denk dat je gewoon daar iedereen moet neerschieten en via de Jetpack naar een gat in het dak moet zoeken, zoals je dat ook doet bij de Gantom Gym in Los Santos.
Geplaatst: 30 juni 200717 jaren comment_720191 Zie: de Hidden interiors van Hemel D. Deze kaart is Gym-georiënteerd. Toegang tot deze hemel gaat via de Below the Belt Gym. En zie ook nog:Hidden Interiors Map (GTA San Andreas) (Aanvulling op de post van -Mathijs-) IB Bewerkt: 30 juni 200717 jaren door ICE BANANA
Hoe kom je in hemel D?
weet wel vanaf hemel A naar hemel B en dan bijvoorbeeld naar hemel E en dan weer naar hemel F of hemel G.
Maar hoe kom je dan in hemel D?
Zou iemand het a.u.b. kunnen vertellen.
Zou kraag de met twee verdiepingen ammunation willen zien.
Alvast bedankt