- Reacties 71
- Bezichtigingen 11.6k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Galiorix 39 posts
-
Gtakiller94 4 posts
-
gta-pilot 4 posts
-
GT-Aap 4 posts
Poll 38 leden hebben gestemd
-
1. Hoe vind je de mod tot nu toe?
-
Te vet!11
-
Cker goed!7
-
Mooi6
-
Mwah het gaat4
-
Hmm er kan nog wel wat aan verbeteren1
-
Dit is echt pure bagger.5
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies

Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Dit is het voorlopig logo want er komt nog meer omheen.
Dit is het officiele topic van mijn eigen samegestelde TC voor GTAIII.
Plannen:
Eventueel:
Ik ga op verschillende plaatsen 'garage's' maken doormiddel van SCM-modding. Als je dan ergens je auto neerzet , blijft hij staan als je saved en ook gewoon onder het spelen
Dat ga ik bijvoorbeeld doen op de parkeerplaatsen van je savehuis in Shoreside , komen die toch nog een beetje van pas. Ook ga ik misschien wat extra save plaatsen maken maar hoe dat weet ik nog niet. Te ingewikkelt , waarschijnlijk helemaal geschrapt.
Wat wél komt:
Wat doorgestreept is al af of is van de baan. Als een plan niet meer gedaan word , staat er altijd wat uitleg bij om het duidelijk te maken waarom.
Voorlopig staat hier een streep doorheen omdat ik netzoals in mijn laatste post heb gezegt; ik kan het niet opbrengen hier nog aan te werken , voorlopig gaat er dus niks gebeuren maar ik meld het wel wanneer ik weer vol goede moed verder ga!
Verschillende dingen zullen toch echt geschrapt worden aangezien het SCM modden mij te veel word. De races , en nieuwe missies worden er in iedergeval uit geschrapt , de RC missies en HP's waarschijnlijk niet maar dat word het allerlaatste werk. Eerst ga ik als ik er weer mee aan de gang ga textures wijzigen. En de vertaling.
Bewerkt: door Galiorix