Jump to content
Geplaatst:
comment_720189

logocopy3.png

Dit is het voorlopig logo want er komt nog meer omheen.

Dit is het officiele topic van mijn eigen samegestelde TC voor GTAIII.

Plannen:

• Auto's vervangen. Carcols , Collissions , wielen en Handling.
  • Reclame borden vervangen door echte merken.(uit nederland)
  • Winkels en andere gebouwen opnieuw texturen met echte merknamen.(uit nederland)
  • Wegen en andere dingen opnieuw texturen.
  • Alles vertalen in het nederlands en de echte auto namen.
  • Artwork vervangen door eigen gephotoshopte afbeeldingen.
  • Sommige geluiden vervangen(sirenes van polite e.d.)

Eventueel:

• Kleine aanpassingen aan het mission script.

Ik ga op verschillende plaatsen 'garage's' maken doormiddel van SCM-modding. Als je dan ergens je auto neerzet , blijft hij staan als je saved en ook gewoon onder het spelen :D Dat ga ik bijvoorbeeld doen op de parkeerplaatsen van je savehuis in Shoreside , komen die toch nog een beetje van pas. Ook ga ik misschien wat extra save plaatsen maken maar hoe dat weet ik nog niet. Te ingewikkelt , waarschijnlijk helemaal geschrapt.

Wat wél komt:

• Nieuwe Races
  • Zo'n 50 nieuwe Hidden Packages
  • Nieuwe RC Missies
  • Nieuwe Spawnplaatsen
  • heel misschien zelfs wat nieuwe missies :D

Wat doorgestreept is al af of is van de baan. Als een plan niet meer gedaan word , staat er altijd wat uitleg bij om het duidelijk te maken waarom.

Voorlopig staat hier een streep doorheen omdat ik netzoals in mijn laatste post heb gezegt; ik kan het niet opbrengen hier nog aan te werken , voorlopig gaat er dus niks gebeuren maar ik meld het wel wanneer ik weer vol goede moed verder ga!

Verschillende dingen zullen toch echt geschrapt worden aangezien het SCM modden mij te veel word. De races , en nieuwe missies worden er in iedergeval uit geschrapt , de RC missies en HP's waarschijnlijk niet maar dat word het allerlaatste werk. Eerst ga ik als ik er weer mee aan de gang ga textures wijzigen. En de vertaling.

Bewerkt: door Galiorix

• Reacties 71
  • Bezichtigingen 11.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Poll 38 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe vind je de mod tot nu toe?

• Te vet!
      11
    • Cker goed!
      7
    • Mooi
      6
    • Mwah het gaat
      4
    • Hmm er kan nog wel wat aan verbeteren
      1
    • Dit is echt pure bagger.
      5

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_753497
kijk , het boeit mij dus echt geen *piep* wat de auto's in het echt zijn , ik wil gewoon kwalitatief goede mods erin hebben , die mooi getextured zijn en er goed uit zien.

Ik zie wel een kleine gelijkenis in de neus , maar dan houd het ook meteen op.

Als je zelf wil dat de Banshee een Viper word , dan mag je van mij best je eigen mod maken , maar ik heb voor de lamborghini gekozen , omdat de Viper die ik ook in de overwegingen nam zeg maar , er veel minder uit zag.

Ik ben nu nog ff wat nieuwe auto's aan het toevoegen en aan het bekijken, hier nog een kleine wijziging:

De Mercedes Vito vervangt niet meer de Moonbeam maar nu de Rumpo , de Kangoo maakt de switch van Rumpo naar Moonbeam :roll:

Ik ben nu ook aan het proberen verschillende modellen van JVT , die overigens prachtig zijn :D , werkende te maken in GTAIII--->> Ik heb geprobeert de mooie Daf XF530 Trashmaster door JVT erin te zetten , maar tevergeefs. Als je voor de garage gaat staan , dan doet de PC zolang over het laden van het model dat de garage niet open gaat :duh: Ik probeer nog ff wat door de Textures te converten voor GTAIII

als ik jou was zou ik de moonbeam de vw multivan noemen. niet kangoo, omdat dat zo`n busje is met lage voorkant. en rumpo als vito is goed, je kan hem ook nog de vw transporter noemen.

Geplaatst:
comment_753506
Het probleem is bijvoorbeeld de Multivan van VW en de Transporter niet gemaakt zijn voor GTA III óf GTA Vice City.

ok, dan is het logisch.

nog 1 tip:

de lanstalker zou ik suzuki grand vitara noemen, en de blista mitsubishi space wagon.

doe de perenhial een opel omega ofzo.

-alleen maar tips, Jij bepaalt het-

Geplaatst:
  • Auteur
comment_753507

hehehe , ik waardeer je hulp maar misschien kan je voordat je een voorstel doet eerst wat modsites checken , want redelijk veel modellen zijn gewoon beschikbaar. Ook die jij noemde. ;)

Geplaatst:
comment_754150

ik vind wel vet tof dat je zoiets bedenkt en ook doet

ik zou het heeel graag wel es willn spelen net als GTA 4

:tu::tu::tu:

ik vind het zoizo heel knap werk!! :D:D

en de auto's vind ik best zo de lambo vind ik ook vet tof! :D:dans:

Je brengt weer leven in de goeie oude tijd van GTA 3 een groot succes van R*

Bewerkt: door EE hunter

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_761702

Hier is weer een soort update , na ongeveer een dikke maand of zelfs langer :7

Ik ga me een beetje bezig houden met textures en dergelijke. Ook ga ik borden van bijvoorbeeld merken van GTAIII veranderen naar normale bekende merken. Omdat bij de vorige keer iets mis gegaan is en de Albert Heijn weer de Supa Save is moet ik dat weer opnieuw doen maar alles op zn tijd. Aan het einde van het weekend zal er wel een update komen hoop ik.

Greetz :sigaar:

>>> Door Wazuup: Op verzoek tijdelijk gesloten. :slotje:<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.