Jump to content

Splinter cell essentiel psp

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb dit spel laatst gekocht voor de psp maar nu zit ik vast bij mission 3 waar ik 5 bommen moet planten op die dozen maar ik kan de vijfde stapel dozen niet vinden ik ben bij de vierde doos langs geweest zo een ladder op gelopen verder gegaan maar daar loopt het dood. En ik kon geen walktrough vinden die tot mission gaat ze gaan allemaal alleen tot 2

Geplaatst:

Alstublieft wrm geeft niemand een antwoord ik ga zaterdag op vakantie en neem mijn psp mee

en ik zit vast bij die mission ik zou het wel leuk vinden asl ik verder kon spelen tijdens mijn vakantie.

Dus ik zou het het liefst voor zaterdag willen hebben .

srry voor het dubbelposten maar er was geen andere manier om het weer bovenop te krijgen

Geplaatst:
Alstublieft wrm geeft niemand een antwoord ik ga zaterdag op vakantie en neem mijn psp mee

en ik zit vast bij die mission ik zou het wel leuk vinden asl ik verder kon spelen tijdens mijn vakantie.

Dus ik zou het het liefst voor zaterdag willen hebben .

srry voor het dubbelposten maar er was geen andere manier om het weer bovenop te krijgen

Ik heb een walktrought gevonden,Walktrought en hier voor cheats= Cheats.

Ik hoop dat je hier iets aanhebt!

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
bedankt voor review ik denk dat ik hem aanschaf

niet flauw bedoeld ofzo, maar hij had een 6.1, dat is erg laag voor een SP vind ik.

Nou ja, het is je eigen keuze :)

@hieronder: dat kan de players review cijfer zijn, de 6.1 is de officiele ;)

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Geplaatst:

Ik vind, net zoals de vele mensen die een reactie gaven op de review, dat de graphics gezien in de video niet echt goed zijn voor een PSP-spel! Raar genoeg heeft het nu opeens een 7.1 maarja,....

Geplaatst: (bewerkt)

niet flauw bedoeld ofzo, maar hij had een 6.1, dat is erg laag voor een SP vind ik.

Een 6.1 is ook laag voor een Splinter Cell maar ik vindt je moet niet altijd kijken op een site wat ze ervan zeggen want ik had bijv. ooit een spel die vondt ik super leuk en dan kijk ik op een site en kreeg het een 5 :{

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:

Een 6.1 is ook laag voor een Splinter Cell maar ik vindt je moet niet altijd kijken op een site wat ze ervan zeggen want ik had bijv. ooit een spel die vondt ik super leuk en dan kijk ik op een site en kreeg het een 5 :{

Het is trouwens een 7.1 i.p.v een 6.1 en de mening van honderden gamers kunnen je wel een flinke indruk geven hoor!

Geplaatst:

Het is trouwens een 7.1 i.p.v een 6.1 en de mening van honderden gamers kunnen je wel een flinke indruk geven hoor!

Check de Review dan zelf.... de link van Nick dus.... staat aan het einde toch echt 6.1...

Geplaatst:

Dit is niet de mening van honderden gamers dit is de mening van de mensen van Gamtrailers die het spel getest hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...