Vegeta Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Hallo ik heb dit spel laatst gekocht voor de psp maar nu zit ik vast bij mission 3 waar ik 5 bommen moet planten op die dozen maar ik kan de vijfde stapel dozen niet vinden ik ben bij de vierde doos langs geweest zo een ladder op gelopen verder gegaan maar daar loopt het dood. En ik kon geen walktrough vinden die tot mission gaat ze gaan allemaal alleen tot 2 Reageren
Vegeta Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Alstublieft wrm geeft niemand een antwoord ik ga zaterdag op vakantie en neem mijn psp mee en ik zit vast bij die mission ik zou het wel leuk vinden asl ik verder kon spelen tijdens mijn vakantie. Dus ik zou het het liefst voor zaterdag willen hebben . srry voor het dubbelposten maar er was geen andere manier om het weer bovenop te krijgen Reageren
sevaboy Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Alstublieft wrm geeft niemand een antwoord ik ga zaterdag op vakantie en neem mijn psp mee en ik zit vast bij die mission ik zou het wel leuk vinden asl ik verder kon spelen tijdens mijn vakantie. Dus ik zou het het liefst voor zaterdag willen hebben . srry voor het dubbelposten maar er was geen andere manier om het weer bovenop te krijgen Ik heb een walktrought gevonden,Walktrought en hier voor cheats= Cheats. Ik hoop dat je hier iets aanhebt! Reageren
thug Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 is dit een goed game ik zou deze wel eens aanschaffen Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 is dit een goed game ik zou deze wel eens aanschaffen Ik kan geen ordeel geven omdat ik het spel niet heb en de PSP ook niet Maar toch heb ik wel een review van Gametrailers voor je http://www.gametrailers.com/player/10089.html Reageren
thug Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 bedankt voor review ik denk dat ik hem aanschaf Reageren
Kakaroth Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) bedankt voor review ik denk dat ik hem aanschaf niet flauw bedoeld ofzo, maar hij had een 6.1, dat is erg laag voor een SP vind ik. Nou ja, het is je eigen keuze @hieronder: dat kan de players review cijfer zijn, de 6.1 is de officiele Bewerkt: 27 juli 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren
Kinzorro Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Ik vind, net zoals de vele mensen die een reactie gaven op de review, dat de graphics gezien in de video niet echt goed zijn voor een PSP-spel! Raar genoeg heeft het nu opeens een 7.1 maarja,.... Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) bedankt voor review ik denk dat ik hem aanschaf niet flauw bedoeld ofzo, maar hij had een 6.1, dat is erg laag voor een SP vind ik. Nou ja, het is je eigen keuze @hieronder: dat kan de players review cijfer zijn, de 6.1 is de officiele Een 6.1 is ook laag voor een Splinter Cell maar ik vindt je moet niet altijd kijken op een site wat ze ervan zeggen want ik had bijv. ooit een spel die vondt ik super leuk en dan kijk ik op een site en kreeg het een 5 Bewerkt: 27 juli 2007 door -->nick<-- Reageren
Kinzorro Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 bedankt voor review ik denk dat ik hem aanschaf niet flauw bedoeld ofzo, maar hij had een 6.1, dat is erg laag voor een SP vind ik. Nou ja, het is je eigen keuze @hieronder: dat kan de players review cijfer zijn, de 6.1 is de officiele Een 6.1 is ook laag voor een Splinter Cell maar ik vindt je moet niet altijd kijken op een site wat ze ervan zeggen want ik had bijv. ooit een spel die vondt ik super leuk en dan kijk ik op een site en kreeg het een 5 Het is trouwens een 7.1 i.p.v een 6.1 en de mening van honderden gamers kunnen je wel een flinke indruk geven hoor! Reageren
Kakaroth Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 bedankt voor review ik denk dat ik hem aanschaf niet flauw bedoeld ofzo, maar hij had een 6.1, dat is erg laag voor een SP vind ik. Nou ja, het is je eigen keuze @hieronder: dat kan de players review cijfer zijn, de 6.1 is de officiele Een 6.1 is ook laag voor een Splinter Cell maar ik vindt je moet niet altijd kijken op een site wat ze ervan zeggen want ik had bijv. ooit een spel die vondt ik super leuk en dan kijk ik op een site en kreeg het een 5 Het is trouwens een 7.1 i.p.v een 6.1 en de mening van honderden gamers kunnen je wel een flinke indruk geven hoor! Check de Review dan zelf.... de link van Nick dus.... staat aan het einde toch echt 6.1... Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 bedankt voor review ik denk dat ik hem aanschaf niet flauw bedoeld ofzo, maar hij had een 6.1, dat is erg laag voor een SP vind ik. Nou ja, het is je eigen keuze @hieronder: dat kan de players review cijfer zijn, de 6.1 is de officiele Een 6.1 is ook laag voor een Splinter Cell maar ik vindt je moet niet altijd kijken op een site wat ze ervan zeggen want ik had bijv. ooit een spel die vondt ik super leuk en dan kijk ik op een site en kreeg het een 5 Het is trouwens een 7.1 i.p.v een 6.1 en de mening van honderden gamers kunnen je wel een flinke indruk geven hoor! Dit is niet de mening van honderden gamers dit is de mening van de mensen van Gamtrailers die het spel getest hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.