Geplaatst: 1 juli 200717 jaren comment_721277 eey, ik heb een probleem, op mijn bureaublad (zie bijlage) zitten er om de letters van het icoontje een blauw vierkantje. Hoe krijg ik dit weg zodat ik alleen nog maar letters zie? Kan iemand me helpen? Alvast bedankt, orange123
Geplaatst: 1 juli 200717 jaren comment_721367 deze probleem heb ik ook wel eens gehad als het goed is werkt het hetzelfde met Vista dan met Windows XP Ga naar Start > Configuratie scherm > Systeem > en dan kies je de tablad Gevanceerd > en dan meteen de bovenste onder het kopje prestaties op instellingen klikken. en daar kan je het selecteren ik heb ze zelf allemaal geselecteerd dus. maar als jouw PC niet zo sterk is dan moet je ze op prestaties enz. zetten. Succes
Geplaatst: 1 juli 200717 jaren Auteur comment_721418 Thx m8 , het werkt! Ps. Ik heb geen vista ik heb een vist theme en icons. Bewerkt: 1 juli 200717 jaren door orange123
eey,
ik heb een probleem, op mijn bureaublad (zie bijlage) zitten er om de letters van het icoontje een blauw vierkantje. Hoe krijg ik dit weg zodat ik alleen nog maar letters zie? Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt,
orange123