Geplaatst: 1 juli 200717 jaren comment_721432 Ik heb het laatst een carmod gedownd ik wil het met de IMGtool doen maar dan moet ik eerst weten welke auto het bestand "Sentxs.dff,txd"is weet iemand dat? grtz Ninoke jaja bier
Geplaatst: 1 juli 200717 jaren comment_721456 Ik heb het laatst een carmod gedownd ik wil het met de IMGtool doen maar dan moet ik eerst weten welke auto het bestand "Sentxs.dff,txd"is weet iemand dat?grtz Ninoke jaja bier Ja hoor; de bestandjes sentxs.dff sentxs.txd zijn van de Sentinel. Trouwens, je kan ook gewoon google gebruiken; een hele handige zoekmachien .
Geplaatst: 1 juli 200717 jaren comment_721460 sentxs staat voor sentinel XS, er is geen voor de GTA 3 dus rename dit naam naar een naam van de GTA3 wagens omdat Sentinel XS komt alleen vanaf de GTA VC voor, en de carmods van GTA VC en GTA3 werken op beide versies (VC en III) vandaar
Ik heb het laatst een carmod gedownd ik wil het met de IMGtool doen maar dan moet ik eerst weten welke auto het bestand "Sentxs.dff,txd"is weet iemand dat?
grtz Ninoke
jaja bier