Jump to content
Geplaatst:
comment_721487

thejobbannermo5.png

Welkom bij het officiële topic van The Job. Hier houden wij alle niewtjes bij omtrent ons Project, onze filmpjes worden hier gepost en beantwoorden wij eventuele vragen. Mochten deze vragen te veel afwijken, worden deze per PB verder afgehandeld; Donwell, Rivel of VWO-er stuurt dan een PB naar die persoon met samengevatte tekst om het af te handelen.

The Job is een Movieproject dat wordt opgenomen op het online spel SA-MP, het online spel van San Andreas. We hebben onze eigen server, waar we alles opnemen. Onze server is alleen toegankelijk voor leden van The Job.

Verder, ons oude topic is gesloten. Wij hebben enige tijd geleden al met Bling contact gehad over een nieuw topic, we kregen hiertoe toestemming.

Onze geschiedenis

Rivel is gestart met The Job op 1 juli 2007, en dan wel in dit topic. In het topic kwamen al snel een paar aanmeldingen binnen. De eerste 3 mensen waren 'Bigstijn', 'Ninoke' en 'VWO-er'. Jammer genoeg hebben Bigstijn en Ninoke ons team alweer gedag moeten zeggen. VWO-er werd aangesteld als leider van spelers en attributen, en Donwell meldde zich ook aan; hij werd Co-Leader. Ondertussen wordt Donwell mede geholpen door VWO-er.

Onze Leden

Leader

Rivel

Co-leaders

Donwell

VWO-er

Medewerkers

GekkieJ01

Gamekiller (Visser23*)

Blizzard

Gtaboy107

Rakker (Reeker*)

Arno (Die-hard*, samen met nog wat dubbelaccs)

WackoX (Danny_k*)

Cameramannen

Donwell

Rakker (Reeker*)

PromoTeam

Rivel

Donwell

VWO-er

Rullez

Kaneda1

*) Originele naam op GTAForum.nl

Community

The Job leek in het begin een ééndagsvlieg te worden, ons project lag ook een hele tijd stil. Voor sommigen was dat een reden om te vertrekken. Ons project begon allereerst met een klein subforum op een ander forum, wat nu is uitgelopen tot ons eigen forum. Hier overleggen we alles, regelen we alles, kortom; dit is onze basis. Mensen kunnen zich ook registreren en vervolgens meepraten, aanmelden, etc. Sinds kort heeft het ook nog een eigen website gekregen. Hier houden we alles bij omtrent The Job, plaatsen er foto's die tijdens opnames gemaakt worden, banners/avatars/signatures, en niet te vergeten, onze filmpjes. Het is allemaal een kijkje waard. Dit wordt allemaal mogelijk gemaakt door VWO-er, die zorgt voor de hele opbouw van de sites.

Aanmelden?

Geïnterresseerd geraakt in The Job, en wil je ook een rol? Dit kan, stuur iemand van de Crew een PB, of post in ons aanmeldingstopic wat je kunt vinden op ons forum. Aan het eind van deze post zullen er een aantal links staan. Houdt er rekening mee dat, als er veel aanmeldingen zijn, we óf audities doen, óf gewoon gaan zoeken naar iemand die ons een goed aanwinst lijkt.

Wil je meewerken als cameraman, wat ook mooi werk is, dien je Fraps te hebben, en dan wel het liefst de geregistreerde versie. Ook krijg je een mod die je nodig bent hiervoor, deze krijg je zodra je bent toegelaten.

Ook hebben we een PromoTeam, dit team promoot The Job, ze maken reclame voor ons d.m.v. banners, signatures en avatars te gebruiken, hier op het forum. Voel je ook hier iets voor? Stuur óf een PB, óf reageer in ons Aanmeld Topic.

Alle aanmeldingen worden voorgedragen in ons stemtopic, daar stemt de crew of je mag worden toegelaten. Aangezien de crew uit slechts 3 personen bestaat, ben je al automatisch toegelaten als je 2 voor-stemmen hebt.

Filmpjes

Trailer

Contact en links

-- Het

>reactie-topic< staat open voor commentaar, dingen die niets met The Job te maken hebben gelieve af te handelen per PB, dit om het topic netjes en overzichtelijk te houden --

Bewerkt: door Rivel
Reactie-topic voor The Job.

• Reacties 87
  • Bezichtigingen 5.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_725288

LV weet ik niet, dan moet ik eerst een geschikte gamemode vinden. Ik heb op het moment San Fierro Deathmatch, dit is mooi rustig en ook nog wel een beetje centraal. Een wachtwoord komt er zeker op, anders krijgen we ongewenst bezoek. Als de server klaar is en we kunnen beginnen, PB ik iedereen het wachtwoord natuurlijk. ;) Mijn MSN-emailadres heb je al als het goed is, die heb ik zojuist verstuurd.

@Hieronder: Klopt, maar op SA-MP kun je geen mods gebruiken, en CamHack is eigenlijk wel een beetje een mod... Ik zal voor de zekerheid toch eventjes de boel gaan nakijken binnenkort.

Bewerkt: door Donwell

Geplaatst:
comment_725301

Ik mag meedoen toch Rivel? Mijn MSN kan je van mijn apart krijgen via PB of via VWO-er. Ik wil wel speler zijn. En Donwell, Camhack activeer je met de * knop op je NUM bordje.

Geplaatst:
comment_725880

Ik heb CH voor de zekerheid nog even getest, en hij doet het toch echt niet. :N Een CamHack voor SA-MP heb ik nog nooit van gehoord verder, ik heb ook al even gegoogled, maar ook zonder resultaat, volgens mij. We zullen het dus gewoon met de standaard camera moeten doen, en dan wel denk ik (voor de cameramannen) op de 'bumpermode', dat de camera net iets voor de bumper hangt.

Ik zal eventjes voor de loginnaam en wachtwoord vragen in het weekend, dat lukt nu niet meer. ;) Waarschijnlijk zal de server dus volgende week 'de lucht in gaan'!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_725985

Kan je de server even niet al ind e lucht hangen? Dan test ik hem met jou even uit. Kom ook even online op MSN.

@ de leden er is een forum voor alle scripts enzo te plaatsen. Want n ukan iedereen het zien. Daar inet. Registreer je op http://www.autovragen.nl/Forums//index.php? en stuur me ene PB dan geef ik je het wachtwoord. Gelieve dezelfde naam te nemen als hier.

Bewerkt: door Rivel

Geplaatst:
comment_725998

Nop, de server kan nog niet de lucht in, aangezien de poort nog niet los is, zoals gezegd gebeurt dit waarschijnlijk in het weekend... MSN heb ik op het moment geen zin in, morgen ben ik er wel weer. :)

Geregistreerd btw.

Geplaatst:
comment_726472

Mag ik ook nog meedoen? Ik wil wel camerapoppetje spelen en dan wil ik ook nog wel proberen de video's tot een leuk lopend filmpje te maken met titel en geluid enzo! :D De software heb ik. ^_^

Lijkt me erg leuk! :dans: Toevoegen op WLM mag natuurlijk: rakker(at) live DOT nl

Bewerkt: door Reeker

Geplaatst:
  • Auteur
comment_727897

Beste Mensen, :schater:

Met trots kan ik jullie melden dat het progress van de eerste aflevering op 40 % staat. HIer mee rinfo, wil je het nog niet weten. Er stat een spoiler over:P.

De eerste aflevering is een traileraflevering van ongeveer 1 minuut.[/font]

Geplaatst:
comment_730145

kun je nog wat meer info geefen ofer wat je bedoelt met the job ?? het lijkt mij best wel leuk zou best mee willen doen voor 1 of 2x

(langer kan niet want ben druk besig met GTA MS klik ^^)

bedoel je met the job een soort van The Italian Job ?? in dat geval wil ik wel mee doen. als je een andere job bedoelt leg het dan nog ff uit en wil ik denk t ok wel mee doen.

Geplaatst:
comment_731040

yo, respect voor dit idee!! :tu::tu: Ik wil ook wel meedoen als het mag. Ik heb ooit SAMP gespeeld en ik heb Fraps voor m'n newb stunt movies^^

alleen ik heb een vraagje. weet iemand wanneer we dit gaan doen en hoeveel mensen we nodig hebben?

Eerst moet ik ff SA kopieren naar een andere map ^^

Bewerkt: door Kaneda1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.