Jump to content
Geplaatst:
comment_64009

Kijk dit zijn alle easter eggs dit heb ik gelezen op een site

[4.B] Easter Eggs

No Easter Eggs Here Sign (op de brug in san fiero)

Bodybags (geen idee maar is door R* vrijgegeven)

Take Picture of Yourself (is al bekend)

Shoot the Moon (kon in gta3 en vice city ook)

Northstar Rock (geen idee maar is door R* vrijgegeven)

Rockstar Constellation (geen idee maar is door R* vrijgegeven)

Vanity Plates ( speciale nummerborden)

Bridge Facts (een bord waar alles opstaat ook dat de brug 1,27 mb in het spel in beslag neemt ! )

trouwens ik heb zelf ook nog een glitch gehad ik schoot met een bazooka bij marina in los santos in het water op een schilpad en in 1 keer vliegen alle vissen en dieren dus ik op ze schieten gebeurd nix <_<

Bewerkt: door denracer

Featured Replies

Geplaatst:
comment_339641

voornamelijk kleine dingen zijn er echt VEEL

alleen al aan gebouwen die in het echt voorkomen kom ik al boven de 30 (uit me hoofd , zonder in usa te zijn geweesd)

laat staan de winkerborden .. bijv: RS Haul .. Been Flinkin' second hands book store .. enz laat staan

de tig verwijzingen , grappen en dingen in alle radiogesprekken en in de gesprekken die voetgangers houden

de props en dingen met namen en verwijzingen naar echte dingen (merken) en vorige delen en sex

zelfs de omgeving doet mee op zommige punten .. zo is het bijvoorbeeld erg gemakkelijk op een bepaald punt een fallus te zien ... maar zo ook elke nacht het R* logo

zomaar ff een kleine greep .. maar denk dat mijn punt wel duidelijk is

samengevat

er zijn er nog !!tig!! meer

Bewerkt: door coz

Geplaatst:
comment_339645

Ik geef toe dat veel easter eggs flink uit de duim gezogen zijn, als ik ze allemaal lees op WikiGTA denk ik bij sommigen naja das wel heel ver gezocht, maar er zijn er meer dan die jij nu opgenoemd hebt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.