Jump to content
Geplaatst:
comment_721741

Dag mensen,

Iedereen hier loopt wel in volle verwachtingen van GTA IV rond maar lang niet iedereen heeft een Next-gen console. Aangezien niet iedereen die heeft wil ik wel eens weten hoeveel mensen hier van plan zijn om GTA IV op 19 Oktober in huis te halen.

:cya:

Boris H.

• Reacties 106
  • Bezichtigingen 6.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ga jij GTA IV bij de launch halen? 145 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij GTA IV bij de launch op 19 Oktober halen?

• Ja.
      81
    • Nee.
      59

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_743081

ik niet, ik wacht tot de PC versie uitkomt, (als die er ooit komt,) want ik speel veel liever op de pc want dan kun je modden en savegames downloaden (alhoewel dat ik alleen maar mod en download als ik het spel heb uitgespeeld maar toch)

Geplaatst:
comment_745415
ik ga GTA IV 19 oktober s ochtens halen meteen als de winkel open is heb toch herfst vakantie dan. :tu: kan niet wachten dat het zo ver is. :eten:

Ja dat was ik vergeten dat je gelijk herfstvakantie heb. Is wel goed kan je gelijk doorspelen effe geen huiswerk. :puh:

Geplaatst:
comment_745550
Ik ga al 3 dagen van te voor elke winkel bij me bezoeken kijken of die hem al heeft.

Logisch dat ik hem bij de release haal

ik volg niet expres zoveel nieuws van gta 4

absoluut een van de grootste titels dit jaar

Geplaatst:
comment_745568
Ik ga al 3 dagen van te voor elke winkel bij me bezoeken kijken of die hem al heeft.

Logisch dat ik hem bij de release haal

ik volg niet expres zoveel nieuws van gta 4

absoluut een van de grootste titels dit jaar

Same here 19 oktober is de dag dat ik en de PS3 ga halen en GTA IV _O_:eten: :eten:

Geplaatst:
comment_745595
Same here 19 oktober is de dag dat ik en de PS3 ga halen en GTA IV _O_:eten: :eten:

PS3? puh! Geld verspilling :puh: nah ik weet het nog niet zeker mss wacht ik tot hij goed koper wordt, maar ik haal hem zeker voor de Xbox360

Geplaatst:
comment_746187

PS3? puh! Geld verspilling :puh: nah ik weet het nog niet zeker mss wacht ik tot hij goed koper wordt, maar ik haal hem zeker voor de Xbox360

Ach, ik heb de X-Box 360 gespeeld ook de PS3. Ik vindt persoonlijk de PS3 wat mooier dan de X-Box 360. Aangezien ik ook de PS1, en PS2 in huis heb, ga ik voor de opvolger. Gewoon een kwestie van persoonlijke smaak. Wat GTA 4 betreft die ziet er echt goed uit _O_ Dit worden heel wat slapeloze nachten voor mij :dans:

Geplaatst:
comment_746280
Ik MOET wachten op de PC versie maar zal bij de PC launch zeker die zelfde dag halen. (of 1 of meerdere dagen daarvoor zoals bij de vorige delen)

nou dan kan je nog heeel lang wachten.

wij 360 en ps3 bezitters moeten nog tot minstens februari 2008 wachten, kan je nagaan :N

nou in ieder geval heeft iedereen dan wel genoeg tijd om geld bij elkaar te sparen :duh: zelfs genoeg tijd om 20 xboxen te kopen maar dat maakt niet uit :puh:

Geplaatst:
comment_748100
Ik MOET wachten op de PC versie maar zal bij de PC launch zeker die zelfde dag halen. (of 1 of meerdere dagen daarvoor zoals bij de vorige delen)

*snik* Ik weet. Met de verschuiving van die *** console versie word het denk ik het najaar van 2008.

*snik* :N

Geplaatst:
comment_748132

*snik* Ik weet. Met de verschuiving van die *** console versie word het denk ik het najaar van 2008.

*snik* :N

nou dan gok je wel heel erg positief. ik denk dat dit keer het porten naar pc wel wat langer gaat duren, je hebt best grote kans dat als er een pc versie komt het pas 2009 wordt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.