Geplaatst: 2 juli 200717 jaren comment_722073 Beste, Ik heb Ulead Videostudio effe geleend van mijn buurjongen om een simpel video te maken. Het enige probleem is dat ik niet weet hoe je hem als .avi of .mpg of dergelijke opslaat. Als ik op Save As.. klik, dan zie ik alleen dat ik heb kan opslaan als Ulead Video Studio bestand. Ik kan het ook niet meer aan hem (buurjongen) vragen omdat hij op voor een week weg is. Weet iemand hoe je het kan opslaan als .avi of dergelijke?
Geplaatst: 2 juli 200717 jaren Auteur comment_722166 Aha laat maar ik heb het! Het is niet Export As.. maar toch bedankt Thundercover! Rechtsboven stond gewoon Share, en dan gewoon opslaan als .wmv. Bedankt!
Beste,
Ik heb Ulead Videostudio effe geleend van mijn buurjongen om een simpel video te maken.
Het enige probleem is dat ik niet weet hoe je hem als .avi of .mpg of dergelijke opslaat.
Als ik op Save As.. klik, dan zie ik alleen dat ik heb kan opslaan als Ulead Video Studio bestand.
Ik kan het ook niet meer aan hem (buurjongen) vragen omdat hij op voor een week weg is.
Weet iemand hoe je het kan opslaan als .avi of dergelijke?