Geplaatst: 2 juli 200717 jaren comment_722481 M'n msn is weer gefreezed, of iets dat ik er niet meer op kan. Alleen dit keer weet ik NIET door wie het komt, hoe zorg ik dat ik TOCH op m 'n msn kan? <Wil geen nieuwe maken, dus laat dat antwoord weg...>
Geplaatst: 7 juli 200717 jaren comment_727063 We dwalen af, het gaat hier niet om Microsoft of de xbox maar om MSN.
Geplaatst: 7 juli 200717 jaren comment_727106 We dwalen af, het gaat hier niet om Microsoft of de xbox maar om MSN. MSN = MicroSoft Network toch? >>> Door Preddy: O rly? Ik bedoelde te zeggen dat het niet om Microsoft gaat, dat we daar neit weer eens flink af gaan zeiken maar dat het om MSN specifiek gaat. Ergens denk ik dat je dat zelf ook wel had kunnen bedenken...<<<
Geplaatst: 7 juli 200717 jaren Auteur comment_727454 We dwalen af, het gaat hier niet om Microsoft of de xbox maar om MSN. MSN = MicroSoft Network toch? Zucht.. @Ferre[NL]: Daar vinden ze ook geen oplossing. O_O
Geplaatst: 7 juli 200717 jaren comment_727467 We dwalen af, het gaat hier niet om Microsoft of de xbox maar om MSN. MSN = MicroSoft Network toch? Windows Messenger Nu bestaat er ook Live Messenger Off topic en nogmaals off topic. De afdeling support van Microsoft besteed geen tijd aan de zaken, zoals gefreezde accounts ontzetten. Waarvoor omdat er hier gewoon te veel heen en weer mee gekloot en het daardoor dus tijd en geld verspilling is. Ze houden zich meer bezig met ontwikkeling en de support vragen met een hogere pioriteit die van de betalende klanten dus. Bewerkt: 7 juli 200717 jaren door Ewoud
M'n msn is weer gefreezed, of iets dat ik er niet meer op kan. Alleen dit keer weet ik NIET door wie het komt, hoe zorg ik dat ik TOCH op m 'n msn kan? <Wil geen nieuwe maken, dus laat dat antwoord weg...>