Jump to content

Welk soort missies vinden jullie het leukst?

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Welk soort missies vinden jullie het leukst? 70 leden hebben gestemd

1. 1. Welk soort missies vinden jullie het leukst?

• Assasinate missies
      14
    • achtervolg missies
      9
    • sluip missies
      5
    • sniper missies
      7
    • vlieg missies
      9
    • Rag missies (ergens veel mannetjes killen bijv. in dat warenhuis)
      21

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_64105

ik stem op 8ervolg missies, zown missie in het begin.... drive thru was het, toen gingen we (cj, sweet, big smoke en ryder) eten halen. toen moesten we achter ballas aan, dat was echt zown missie waar ik verliefd op gta werd ;)

Geplaatst:
comment_64115

duidelijk de missie waarin je in Madd Dogg's huis binnen moet sluipen, mooi stealth met een mes en pistooltje + demper, mjah... GTA is toch een (geweldadig) actie spel, dus de uitkomst is wel te voorspellen! :puh:

Geplaatst:
comment_64120

ik heb gestemd op rag missies

kan k lekker veel mensen uitmoorden en tegelijkertijd men weapon skill trainen :lol:

Bewerkt: door san_andreas_boy

Geplaatst:
comment_64215

Ik ben een sniper. Heerlijk. Speel online andere games online en dan kies ik er graag voor om een sniper als secondary te dragen. Rustig wachten, aanleggen en afschieten. Addicted to the pink spray!

Geplaatst:
comment_64245

Vind eigenlijk alle soorten missies wel fun, maar als ik dan moet kiezen, kies ik toch voor achtervolgmissies met wat rag erbij, zoals reuniting the families en Jsut business vond ik ook wel fun.

Bewerkt: door lepertum

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.