Geplaatst: 3 juli 200717 jaren comment_723682 Deze Cars-Sig vind ik wel beter geslaagd als m'n andere Cars-Sig: Wat vinden jullie? (Laat graag een nuttige rate en comment achter ) Bewerkt: 3 juli 200717 jaren door D Corleone
Geplaatst: 4 juli 200717 jaren comment_724503 achtergrond pas goed bij de render maar naar mijn mening had je gwoon een zwarte border 1px kunnen doen en misschien had je het cars logo rechtsbovenin doen ofzo en je naam misschien op die auto ergens.. maar verder vind ik het een hele goede signature nou meer dan dat hep ik er niet op aan te merken.. rate 9/10
Geplaatst: 4 juli 200717 jaren comment_724805 Je hebt opzich een mooie sig!.De kleur van de auto past goed bij de achtergrond .Je hebt de tekst ook leuk geplaatst,alleen jammer dat de auto er niet helemaal in staat.Ik geef je daarom een 8,7/10 .KUTGW
Geplaatst: 4 juli 200717 jaren comment_724871 Wel een mooie sig die kleuren passen goed bij die wagen de tekst is ook mooi. 8/7.
Geplaatst: 4 juli 200717 jaren comment_725073 Erg mooi geheel, je achtergrond past mooi bij je auto. Je tekst vind ik er wat raar in staan maar ik vind het op een of andere manier nog mooi ook Misschien had je nog een motion blur achter de auto kunnen doen en misschien nog een border maar verder heb ik niks op je sig aan te merken. Ik geef je een 9 KUTGW Bewerkt: 4 juli 200717 jaren door Bronko
Geplaatst: 5 juli 200717 jaren Auteur comment_725672 Je hebt opzich een mooie sig!.De kleur van de auto past goed bij de achtergrond .Je hebt de tekst ook leuk geplaatst,alleen jammer dat de auto er niet helemaal in staat.Ik geef je daarom een 8,7/10 .KUTGW Als ik de auto helemaal erin plaats, word hij wel een beetje klein, dus... Bedankt voor de rates!
Geplaatst: 6 juli 200717 jaren comment_726456 Leuke signatue moet ik zeggen, mooie achtergrond en leuke render past goed bijmekaar ik vind achtergrond heel leuk gemaakt daarvoor mijn complimenten render past er netjes bij de rest trouwens ook hoor. Ik vind je border ook netjes ik weet niet precies of dat wel een border is maar hij is leuk. Ik heb er niet veel aan toe te voegen want dit is wel een van je beste signature. Voor deze signature krijg je een 8,8/10.
Deze Cars-Sig vind ik wel beter geslaagd als m'n andere Cars-Sig:
Wat vinden jullie? (Laat graag een nuttige rate en comment achter
)
Bewerkt: door D Corleone