Jump to content
Geplaatst:
comment_723849

Ik weet het niet zeker dus de ? blijft staan! _O_

Als het goed is word Age of Empires V Halo Wars.

Het viel me net op toen ik de topic van Blu3ice zag.

foto375np.jpg

Zoals je bij V ziet, staat er een persoon uit de toekomst, dit zegt niks over Halo Wars, maar het wapen dat hij draagt lijkt super veel op de battlerifle van Halo 2/Halo 3, overgens is Halo Wars ook van de dezelfde makers al Age of Empires, ik weet het niet zeker maar misschien zie ik die armor suit wel in de trailer van Halo Wars.

Voor degene die niet weten hoe de battle rifle eruit ziet:

battle_rifle_back.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_745629
lijkt me sterk om 1 simpele reden :

Halo wars = Bijna klaar

AOE IV = nog niet uit

AOE V = is dus nog lang niet uit

oftewel de tijdlijnen kloppen niet

Daar dacht ik laatst ook al aan ja, maar ik moet zeggen, nu de komst van Halo 3 die het EERSTE halo verhaal eindigt, is het dan wel gepast, want wie weet wat de 'Untitled Halo Project' wel inhoud.

Miischien zijn de mensen nieuw, auto's enzovoort...

Geplaatst:
comment_749146

Ik snap niet echt waaorm het dan nog age of EMPIRES heet, want het eerste deel heette zo want dan had je het Romeinse Rijk, de Egyptenaren, de Grieken, Perzen etc. Maar als het een soort Red Alert wordt is het een beetje z'n sfeertje verloren vind ik. Deel II vond ik ook nog wel leuk maar als ik aan Age of Empires denk denk ik toch echt aan deel I/II.

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.