Jump to content
Geplaatst:
comment_723972

Ik laat hem zelf maar aan het woord:

Beste leden en andere dingen dan hier rond lopen...

De laatste tijd heb ik redelijk wat problemen met mezelf, daarbij kwam kijken dat ik mijn taak als moderator niet meer goed kon volbrengen. Dit leverde een paar probleempjes op... Ik heb mijn best gedaan om me steeds te herpakken, maar ik kwam steeds terug neer op mijn zwakke kant. Hierbij wil ik dus ook mijn vertrek als moderator aankondigen. Ik heb hier een zeer fijne tijd gehad, veel nieuwe vrienden gemaakt en natuurlijk lange tijd mijn werk goed gedaan. Na 1 jaar en 3 maand te gemodereerd te hebben heb ik ook veel leden kwaad gemaakt, aan de hand van warnings. Hierbij wil ik dus zeggen dat het mij spijt. Ik hoop dat ik ooit nog terug kan komen. Ik zal jullie missen...

Namens de Crew wil ik Matiscus heel erg bedanken voor z'n inzet en voor alles wat hij in de afgelopen 15 maanden als moderator voor het forum heeft gedaan. Hij was een goede moderator die mensen hielp wanneer hij kon, maar er ook niet voor terugdeinste om in te grijpen wanneer het nodig was. :tu:

Wat we met de vrijgevallen plek gaan doen, is op dit moment nog niet bekend.

• Reacties 69
  • Bezichtigingen 7.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_740574

Het moest er eens van komen, gezien je steeds minder actief werd. Moderator zijn op dit dikbevolkte forum is een zwaar en tijdrovend klusje dat niet zonder handschoenen aangepakt dient te worden. Het is vooral moeilijk om actief te blijven, als je interesses steeds meer uitwijken naar andere dingen. Ook moet je een goede balans vinden zodat je nog plezier kunt beleven op het forum. Toen ik moderator was, was dat niet zo heel moeilijk, omdat de LCS fora zeer kalm waren (dus had ik ook veel tijd om de andere forumdelen te bekijken) pas toen de eerste versie van het GTA IV erbij kwam (waar ik samen met jou Moderator was, al was het maar een maandje) werd het toch wat lastiger. Maar moderator zijn in het Modding forum lijkt me ook wel niet eenvoudig. Nuja, Matiscus, ik heb in ieder geval respect voor je beslissing en natuurlijk ook voor jou. Veel succes in je latere leven. :)

• 4 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_789614
Masticus helaas dat je weg gaat heb je ook nietecht ontmoed dus kan niet veel veel zeggen maar wel.,

bedankt Masticus :dans:

Een topic bumpen na anderhalve maand is echt niet nodig... Laat dit topic lekker in slaap vallen :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.