Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_724408

Sport Quiz

Met toestemming van NandroDavids en GTA-Sheep open ik een de nieuwe Sportquiz.

Regels:

*Geen spam

*De vragen moeten over sport gaan, niets anders

Veel Plezier

-----------

Ik trap af.

Noem een Nederlandse Honkbalclub.

• Reacties 799
  • Bezichtigingen 148k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1598502

de stand van die wedstrijd heb je goed, maar ik wil nog steeds weten hoezo ze in de europacup kwamen.

Tip: Ze waren in dat seizoen gedegradeerd, Dus hoezo konden ze toch meedoen aan de cup?

Geplaatst:
comment_1598518

Ze verloren de KNVB-bekerfinale van Ajax, maar omdat Ajax al landskampioen was en dus meespeelde in de EC1, mocht NEC aan de EC2 meedoen.

NEC-Barcelona: 2-3

Barcelona -NEC: 2-0

Geplaatst:
comment_1598679

Wie zoek ik?

Geboren en gestorven in Amsterdam - gaf wiskundeles - amateurbokser - wereldkampioen - schreef veel boeken - hoogleraar - kleindochter filmregisseur en droeg een vorstelijke film (1995) aan hem op - Amsterdam heeft een plein met standbeeld naar hem vernoemd.

Geplaatst:
comment_1603727

Nieuwe vraag:

We hebben allemaal de misser van Sven Kramer gezien op de afgelopen winterspelen. Er zijn echter meer Nederlandse schaatsmissers geweest. In 1995 deed er een Nederlander mee aan de WK allround, die zichzelf uitschakelde voor een goed klassement. De vraag is nu, wie was het en wat was zijn misser?

Geplaatst:
comment_1604159

Bij golf is het de bedoeling om de bal in zo weinig mogelijk slagen naar het eindpunt te slaan.

Er is een balsport die daar een beetje op lijkt, een bal moet in zo weinig mogelijk worpen naar een eindpunt worden gegooid.

De bal is van hout of kunststof, heeft een diameter van minimaal 5 tot zo'n 7 of 8 centimeter en is verzwaard met lood.

Er zijn drie hoofdonderdelen, te weten veld, straat en zetten.

Welke sport wordt hier bedoeld?

Geplaatst:
comment_1604410

Er bestaat een sport met een veld met de afmetingen 30mx19m. De wissels worden onder de wedstrijd erin gezet, zonder het spel stil te leggen. Tijdens de wedstrijd staan er 8 spelers in het veld, 4 van elk team. Er staan in het veld 8 rechthoekige voorwerpen waarvan ik de naam niet zeg, met afmetingen van 2.1mx4.2m. Een speler is gediskwalificeerd als hij 3 persoonlijke of 2 technische fouten maakt. Spelers dragen helmen, elleboog en knie bescherming.

Over welke sport heb ik het en wat voor voorwerpen staan er in het veld?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.