Jump to content
Geplaatst:
comment_724408

Sport Quiz

Met toestemming van NandroDavids en GTA-Sheep open ik een de nieuwe Sportquiz.

Regels:

*Geen spam

*De vragen moeten over sport gaan, niets anders

Veel Plezier

-----------

Ik trap af.

Noem een Nederlandse Honkbalclub.

• Reacties 799
  • Bezichtigingen 146.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2071542

Kon ook bijna niet anders.

Voor de kenners moet deze niet al te moeilijk zijn: wanneer werd Premier League-club Arsenal voor het laatst kampioen, en wat was er zo bijzonder aan dit seizoen?

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2078401

Om bij het Nederlands Elftal te blijven:

Welke twee oud-internationals zijn op dezelfde dag, in hetzelfde jaar, geboren, maar kenden een compleet verschillende carrière qua start, opbouw en einde?

(Ik zoek uiteraard redelijk bekende spelers... niet dat je 'toevallig' twee spelers vindt die allebei op 14 juni 1947 zijn geboren en respectievelijk 1 en 3 interlands gespeeld hebben. Sowieso is zoeken eigenlijk niet de bedoeling natuurlijk... )

Geplaatst:
comment_2079473

Op dezelfde dag geboren, dan denk je toch al gauw aan een tweeling. De enige bekende tweeling die Oranje haalde zijn in mijn optiek de broers René en Willy van de Kerkhof. Maar mijn onderbuikgevoel zegt me dat dat niet het antwoord is wat je zoekt.

Geplaatst:
comment_2079501

Tja, je zou misschien zeggen dat ik een tweeling zoek, maar: nee dus. Gelukkig kan ik jullie antwoorden afkeuren dankzij het stukje maar kenden een compleet verschillende carrière qua start, opbouw en einde, want de Van der Kerkhofs en De Boers speelden een tijdlang samen in Oranje, en hadden qua carrière ook een redelijk vergelijkbaar verloop.

Ik zoek dus 2 andere internationals, en nogmaals: het is dus geen tweeling :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.