Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_725980

Dit kan makkelijk door middel van het programma Fraps.

Een klein programmaatje, je kan er mee filmen (max. 30 seconden achter elkaar in de gratis versie), je kan er zelf het aantal fps mee instellen. Je kan er ook screenshots mee nemen.

Klik hier om fraps te downloaden.

Anders kan ik je ook wel Camtasia aanraden, hier heb ik geen ervaring mee maar het is ook een evengoed programma om mee te filmen. Ik denk dat je hiermee ongelimiteerd kan filmen.

(Gebruik volgende keer even de zoekfunctie, het is namelijk al talloze keren gevraagd ;) )

Bewerkt: door Jorair

Geplaatst:
comment_725987
Dit kan makkelijk door middel van het programma Fraps.

Een klein programmaatje, je kan er mee filmen (max. 30 seconden achter elkaar in de gratis versie), je kan er zelf het aantal fps mee instellen. Je kan er ook screenshots mee nemen.

Anders kan ik je ook wel Camtasia aanraden, hier heb ik geen ervaring mee maar het is ook een evengoed programma om mee te filmen. Ik denk dat je hiermee ongelimiteerd kan filmen.

(Gebruik volgende keer even de zoekfunctie, het is namelijk al talloze keren gevraagd ;) )

k weet niet wat fijner is,

30 sec filmen, eindeloos(fraps) of eindeloos filmen, 30 dagen(camtasia).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.