Jump to content
Geplaatst:
comment_726920

Denk jij dat Tupac morgen terug komt? Dan is het namelijk 7-7-'07. Voor de mensen die het niet snappen, Tupac verwees heel veel naar het nummer 7 en zijn dood. Denken jullie dat hij morgen terugkomt? Ik denk het niet maar ik weet wel 100% zeker dat hij leeft. Heb al het bewijs op een rijtje gezet en het moet gewoon. Voor de zekerheid toch maar effe een wedje met m'n vader afgesloten, ik krijg 100 Euro als'ie terugkomt. Dus da's mooi meegenomen. ;)

• Reacties 114
  • Bezichtigingen 7.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_727307

Net was dit op het nieuws bij cnn (Onder het balkje)

25 soldiers died at the attacks of pakistan. (2+5=7)

7/7 threats where succesfull.

There where 7 threats.

Das wel toevallig. Ik add dit bericht als ik meer zie.

Geplaatst:
comment_727321
Nog een paar minuten...

En dan...??

Komt tupac terug

Voor ons 2 uur is in amerika 7 uur

Hoe weet je zo zeker dat hij terug komt?

Moet je aan koen vragen =D

Hoho, ik zei nooit dat ik het zeker wist. Ik bedoelde gewon nog een paar minuten totdat het 2 uur is, en dan kunnen we zien of hij terug is ;)

Geplaatst:
comment_727322
Geweldig :schater:

Overigens móet Tupac vandaag wel terugkomen, dat kan echt niet missen. Ga maar na, welke datum is 't vandaag? Juist, 07-07-2007. En hoeveel is (0 + 7 - 0 x 7 + 2 + 0) x 0 + 7? Jawel, 7! :Y

Met andere woorden: Sorry, maar hier geloof ik niet in. De geruchten dat Tupac nog zou leven kan ik in theorie nog wel volgen, maar al dat gedoe met die cijfers is naar mijn idee zwaar overhyped. Volgens mij is 'ie gewoon dood en zien we Tupac echt niet meer terug in deze wereld. Mocht hij nog wél leven, dan blijf ik bij m'n standpunt dat al die rekensommetjes en complottheorieën rond het getal 7 grote onzin zijn.

Geplaatst:
comment_727351
*Is het weer eens totaal eens met Nandro*

Ik ben het ook eens met NandroDavids.

Het Zou natuurlijk fantastich zijn als hij terug komt van een of ander eiland. Maar de kans is niet zo groot. :Y

Geplaatst:
comment_727357

Ik geloof ook dat ie nog leeft, maar met die optelsommetjes is gewoon onzin. Zo overdreven zal Tupac zijn dood niet hebben voorbereid en precies hebben uitgerekent waneer hij weer op moest komen :S

Geplaatst:
comment_727575

Hier wel ja, maar niet in America :7 , Overigens vind ik het ook nep hoor. Iemand die dood is komt (nog niet) terug. Jullie kunnen allemaal rekensommentjes maken die zeven uitkomt en overal een onlogishe verklaring voor zoeken. Maar ik vindt het Bullcrap. Hij is jezus niet ook ...

Djanicks woorden helpen mij daarbij.

ik vind dat zo zwak, denken dat die terugkomt.. dood = dood, als die nu terugkomt is die alsnog binnen 2 dagen weer dood.. terug uit de dood nog ff, hij is jezus niet

IB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.