Geplaatst: 7 juli 200717 jaren comment_727188 hallo hoe ken je een nummerbord van een outo veranderen want dat vind ik lagge (en btw hoe kan je ookalweer maps van mta naar sa doen)
Geplaatst: 7 juli 200717 jaren comment_727191 Is dat niet gewoon de textures veranderen van die auto? Dar zin tuts. van in de MTL. En die laatste weet ik niet!
Geplaatst: 14 juli 200717 jaren comment_732680 Volgens mij kun je de nummerplaten van een auto veranderen door de vehicle.txd aan te passen. Open vehicle.txd met TXD Workshop, het bestand staat in GTA San Andreas/models. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! (En van die map weet ik niet!) Van J.V Bewerkt: 14 juli 200717 jaren door Johannes47
Geplaatst: 14 juli 200717 jaren comment_732845 De nummerborden kun je vinden in vehicles.txd de map GTA San Andreas/models/generic. De nummerplaten zijn: carplate plateback1 plateback2 plateback3 carpback Maar deze plateback1 plateback2 plateback3 zijn per eiland verschillend. Je ziet de namen van de eilanden ook. Hopen je hiermee voldoende geinformeerd te hebben Bewerkt: 14 juli 200717 jaren door GTA_XP
Geplaatst: 14 juli 200717 jaren comment_732876 O, naja, ik dacht dat het in het bestand vehicle.txd stond...
Geplaatst: 15 juli 200717 jaren comment_733480 Dus, je kan dan wel alle nummerborden veranderen, alleen kan je ook bij een bepaalde gemodde auto het nummerbord erbij zetten.??
Geplaatst: 15 juli 200717 jaren comment_733553 Dus, je kan dan wel alle nummerborden veranderen, alleen kan je ook bij een bepaalde gemodde auto het nummerbord erbij zetten.?? Nou, je kan wel nummerborden veranderen door de genoemde nummerborden te exporteren als .BMP en daarna in Paint of andere bewerkingsprogramma bewerken en daarna in de vehicles.txd te importen.
Geplaatst: 15 juli 200717 jaren comment_733615 Dat bedoel ik, Dus dan zie je in TXDworkshop bepaalde dingen bij een gemodde auto. En wanneer je dan een kentekenbord ziet, dan kan je die dus veranderen. Maar kan je ook er een nummerbord bij zetten, wanneer er geen staat?
Geplaatst: 15 juli 200717 jaren comment_733694 Dat bedoel ik,Dus dan zie je in TXDworkshop bepaalde dingen bij een gemodde auto. En wanneer je dan een kentekenbord ziet, dan kan je die dus veranderen. Maar kan je ook er een nummerbord bij zetten, wanneer er geen staat? Ja je kan m erin zetten, maar eerst heb je kennis nodig voor 3d-programma's. Onder andere Zmodeler of 3Dsmax. Kijk in de MTL voor meer info.
hallo
hoe ken je een nummerbord van een outo veranderen want dat vind ik lagge
(en btw hoe kan je ookalweer maps van mta naar sa doen)