Jump to content

Featured Replies

comment_727216

N.O.E. - Mission Passed!

Beloning: $15.000

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Edited by -Matthijs-

comment_727236

Anders als je toch geen savegame wilt zal ik een zeer handige manier geven: Ga naar de zee aan de linker kant van de map en vlieg dat hele eind boven water, geen last van obstakels enz waardoor het vliegen makkelijker is..

• Author
comment_727239
Anders als je toch geen savegame wilt zal ik een zeer handige manier geven: Ga naar de zee aan de linker kant van de map en vlieg dat hele eind boven water, geen last van obstakels enz waardoor het vliegen makkelijker is..

Bedankt voor de tip, maar dat heb ik al meerdere malen geprobeerd. probleem is dat mijn PC vaak hapert, waardoor het moeilijk is om zo te blijven vliegen (hij gaat al gauw onder water)

En na 6 keer proberen, had ik er even geen zin meer in :)

comment_727279

Bedankt voor de tip, maar dat heb ik al meerdere malen geprobeerd. probleem is dat mijn PC vaak hapert, waardoor het moeilijk is om zo te blijven vliegen (hij gaat al gauw onder water)

En na 6 keer proberen, had ik er even geen zin meer in :)

Mischien kun je dan de resolutie(als ik het wel goed heb:P) iets lager zetten, dat is ook het beste bij de missie end of the line.

En als je beeld hierbij hapert heb je het de komende tijd moeilijk aangezien er hierna redelijk veel vliegmissies komen.